Süklüm büklüm garibim, eziyet ile bir miskin endam’lıyım, yaradan etmiş aşka keş olan ağa, vaziyet ile maşuku meyde razı, edenler etmiş . rayihasında bile, yetmiş bin hicap var imiş bilenler, eylemiş hesap her ar bendine uğrar, yıkımlı azap teslim olan sevgiye, sultanın etmiş . yoksulun anlamaz hiç, kimse derdini gamda yüzer gık bile, demez ferdini vurdu sadrı nefsine, boğdu kerdini bitirmiş cahil ömrü, hak eden etmiş....................yok,sul..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EDEN ETMİŞ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EDEN ETMİŞ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hak eden etmeyen zaten omru bitiriyor bitirmesine de yine yoksula olmus olan :) Siir cok guzel , derin nice anlamlar var , coz de al diyor dizelerden . Tebrikler yureginize kaleminize , selam ve saygimla.
SELAM GUZEL DOST EMEKLE OKUDUM HAZ ALDIM CEVER DOLU ESERİNDEN SEVGİ SELİ EMEĞİNE BAL EYLESİN HAK İLE PUANIM TAMDIR AYAKTAN ALKIŞ TUTARIM ERDEMLİ KALEMİNE GÜZEL CAN KALEM DOSTUM, SEVGİLER,,
rayihasında bile, yetmiş bin hicap var imiş bilenler, eylemiş hesap her ar bendine uğrar, yıkımlı azap teslim olan sevgiye, sultanın etmiş Kutlarım Can Dost,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun efendim.Saygı ile.....