(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATLARIMI AYDA SULAYIP GELSEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATLARIMI AYDA SULAYIP GELSEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel yorumuna teşekkür ediyorum.. Hayır sevgili şairim, ırkçı değilim. Şiirde öyle bir mesaj var. Tarihte dünyaya hükmeden imparatorluklar kurduk. Şiirde, öyle bir özlem konu edilmiş anladığın gibi. Yeni imparatorlukların özlemi. Aslında biz "yunus bakışlı bir milletiz" Bunu iyi kanıksamak lazım. Ne zaman ki tarih sahnesinde Türkler zaafa uğradı, yeryüzünü kan götürdü. Yaşadığımız çağda da senin de çok iyi bildiğin gibi neler olmuyor neler. Neronlara taş çıkartacak, kıskandıracak yangınlar, vahşetler... Tarihte gittiğimiz yerlere medeniiyet götürdük, sevgi götürdük... Bu inkar edilemez bir gerçektir. Bu çağda ve önümüzdeki çağlarda da neden olmasın?
Bildiğim, tanıdığım kalemine çok güvendiğim en iyi şairlerden biri,yine o güzel şiirlerinden biri mamafi ırkçı,olsun yinede seviyorum gönlü güzel dostumun elleri yorulmasın...
Yirmi birinci yüzyıldan geçerken Bir selam alınca gül yüzlü yardan Atlarımı ay’da sulayıp gelsem! Kanımla gönlümün bileşiğinde,
Poyraz olup içiversem yolları Venüs’ün kalbini gözümle delsem!
Yirmi birinci yüzyıldan geçerken Kımız içmiş gibi esrisem hardan Bengi suyu sağsam mor bulutlardan! Ebem kuşağını uçurtma yapsam!
O Yunus bakışlı ay ışığında Çırpınırken Karadeniz ve Hazar Issık göle yine kuğular salsam! Dönüp dönüp beni yaksa ne yazar?
Yirmi birinci yüzyıldan geçerken Bu şehri-nur rüyanın eşiğinde Kumlar savrulmasa Taklamakan’dan Kerkük boğulmasa dumandan kandan! Endilüs’te yine hülyaya dalsam!
Tanrı dağlarında azatlık günü Bir Kırgız kızından içtiğim ayran Gümüş sağrağıma dolsa yeniden! Bozkurt’un izinde Mete Han soyu Şu Ergenekon’u alsa yeniden!
Yirmi birinci yüzyıldan geçerken Atlarımı ayda sulayıp gelsem! Üstünde karanfil bitirsin diye Al kanımı kara toprağa salsam!
atlarımı ayda sulayıp gelsem sonra gelip A.B de ne desem yitikozan başmüzakereci A.B hadi kandır da görsem A.B=Avrupa Birliği tebrikler, kalbiniz yazmaya devam etsin...
Durmuş gardaşım. Güzel bir şiir. Ama benim gibi ihtiyarlarıda düşün fonun içinden rakamları cımbızla çekerek okudum. Yüregine ve davaya sadakatine saglık.
Sevgilerimi gönderiyorum...