(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acım/a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acım/a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir hakkak'ın taşı oyduğu gibi ,insana şekilvermekte mahirdir acı. "ACI" Acımadığında daha bir estetik olur ruh ve her delikanlı acıyla alır şeklini,mutluluklardan ziyade.Acının Müsebbibi kendisi değilse eğer.
Uğultu satıyorum kaç gündür Şehrin yalnızlık meydanlarında Yanakları ıslak kaldırımlardan sızıyorum içeri Serseri bir hâl d/üşüyor acım/a
Şehir. Aslında yoktur. **Herkes için eş ve dosttan ibarettir yaşanan yer.Yalnızlık hissi galebe çalınca Şehir kara bir çehre gibi çıkar karşımıza.Yoğun gürültü ve kalabalık kaçaçak yerde yoktur.(Tabiat vesair). Şehirler yalnızlık kadar sevimsizdir bu yüzden. Ve şehirler,oldum olası kimsesizdirler.Ya bir savaşta enkaz edilmek için var olurlar.Ya mamur edimek adına merhametsizce eşilmek için.Buram buram menfeat kokar şehir. Bu menfeat kokusunu alanın merhametsizce üşüştüğü yerdir hep. Çoğu zaman biz ağlarız şehirlerin yerine. **Yağmur bize olduğu kadar şehrede rahmettir.Onun zoruyla az buçuk çimenle tanışır dip köşe ve kaldırım çatlakları. serserilikte böyle bişey olsa gerek.Olmadık zamanda beklenmedik yerde dikkat çeken ve çiğnenmek üzere var olmak belli belirsiz.Filizleri çiynendikçe kökleri kuvvet kazanan küçük umutlar gibi.Acıyı düşüren teselli düşüyor acıma. ve bir yakarış sanki.'Düşüne acınmaz' düşüyorum acıma!! Bukadarla kifayet edeyim. **Şiir kanımca.İnsan da var olan fakat bilmediği hislerini açığa çeken bir efsuna sahip.Şair ler ve şair adayları ise kalemini olta yapmayı bilip ona hangi yemi takacağını fark edebilenler.Bu manada şahsım adına sizi gayet başarılı buluyorum.Sadece okunan güzel sözler olmanın dışında. Düşündüren,hissettiren bir duruşu var, kelimelere düşen hislerinizin. Neleri bildiğimizi bize öğreten satırlara teşekkür ederek.Sevgi ve selam.
Ey acı Bıraktığın yerdeyim Perdenin arkasındaki elini öpüyorum Madem ki dost olduk bundan böyle Bu şiiri sana ithâf ediyorum. ...ACILARIN DOSTLUĞU EKSİK OLSUN :(( YÜREK SIZLATAN DİZELER USTA KALEMİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR.