karbona karışık öykünüşlerle yürek tellerine asılırsın darnefes elinde son nefesini verirken buruşmuş kağıt elveda asil rüyalar cenneti elveda huzur kollu nirvana kalır dudaklarında protest bir gülüş atandıkça düşlerin başka limanlara sorgusuz, soluksuz aşüfte sabahlardır içinden çıkamadığın depresif rüyalarla...
zayıflar, giderek kelimeler sustukça dedikodu çıkmazı kürtaj kanamasıdır ayrılık cemre gibi d/üşer zilhicce yangınları dilinde kasavetin bini bin paradır derkenarın hep boşsa, hep kaygılı...
ayaklar, ayıklanır pusuladan nevrine buz değer taşeron parmakların alışkındır demine doygun iris şıvgınlar kevgirden sızan damlalar doyurmaz ama -çünkü, senin aklın yukarda- ısırgan dalamasındadır yine yokluk içtimaları varlığı almayan kabın, boşluğa yakınması ürkütmeden sayamazsın heykel yutmuş kaç gün saati iğfal etmiş ulufe gibi dolanır başında melekler beklemek acabaların kapısında emektedir -ki; bu hâlâ seviyorsun demektir- ya da nikotin beslenimli ahlarda hepsi laftır belkilerinin çokluğunca acabalı ziyanların vardır...
köşe kapmacaymış aşk zamanın direkleri arasında hah! bu nasıl bir anlam kayması lohusalığıysa amansız bir sol ağrısı değil yani! giden de geleceğinin sancısı! ya; ’’belki üstümüzden bir kuş geçer’’ se mi bu tam tamına sevdanın pişmanlık uçarılığıdır ayrılık, ayrık yazılır sevda tutanaklarına çünkü sevmek, bir yerden sonra kendini kandırabilmek sanatıdır çünkü balı sever insan, arıdan korktuğunca!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"köşe kapmacaymış aşk zamanın direkleri arasında hah! bu nasıl bir anlam kayması lohusalığıysa amansız bir sol ağrısı değil yani! giden de geleceğinin sancısı"
zamanın direkleri arasında
hah!
bu nasıl bir anlam kayması lohusalığıysa
amansız bir sol ağrısı değil yani!
giden de geleceğinin sancısı"
tekrar tekrar okunası..
teşekkür ederim şiir okuttuğunuz için..
tebrğim saygımla..