(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek başına// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek başına// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost bilinenlerin de bir bir ayırması yolları, hepten yalnızlığa bırakır yerlerini.
Oysa, inanılıp ,güvenilenler di,ama ,aldatıklarıyla kaldılar onlarda kendileriyle., İnsan sanmıştım.i insan Onlara bunu uygun gibi görmüştüm ama, değmediklerinde bu değere, aldım ellerinden insanlık beratlarımı..
Başa dönmek, yeniden taa başa !
Yalnız kalınmaz ki şiir,baştan almak sevda sürecini ve hemencecik başlamak .. Hüzün,sitenm, kahır ve aldatanlara lanet eder gibi haklı duygular sarmalı..
Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey sizi, Selam ve saygılarımla..
Umut ettik sevdik güvendik en insan yanımızla ama hep bir hayal kırıklığı hep başa dönmeler... Teşekkür ederim sevgili öğretmenim değer kattınız şiire...
biz her zaman yalnız değilmiydik hayatın derin koyaklarında şair ne turnalar ne dört yaprkalı yoncalar nede Hızır ve İlyas hayatı tek başımıza yülenmedik mi
Henüz yenemedim
Issız yolların yalnızlığını
Tek başınayım
(çok güzel.)
Şaşırıp yönlerini
Uzaklaştı
Kapıldıkları
Akıntının seyrinde
Dost bilinenler
(ne çok şey anlatıyor şu kısacık dizeler...)
Şimdi
Onlar
Can suyu akıtıyorlar
Dikenli güllerin
Çarpık yapraklarına
Boşalan gözbebeklerinden
Göğüslerine oturdu
Kara bir örümcek/sinsi…
Ve
Ben
Geri aldım
Üstlerine giydirdiğim
_______Turna semahını
Yenilen türküler
Yeniden
Düşürdüler
İçime
İnsana
İnancın zayıf halkasını
(insanın inandıklarının boş çıkması, güvenilirliğin sorgulanması ustaca...)
Yaşam gününü dolduran
Pul kanatlı kelebekler
Öldü
Dalga kıransız kayalarımda
Yine
Bir ben kaldım
Tek başıma…
(ve sonunda kalınan yalnızlığın ,sözcüklerle bir tablo gibi canlandırılmasındaki şaircelik...)
Hepsi de çok güzeldi.
Tebriklerim pek çok.
Selam ve saygı ile...