(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimdesin// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimdesin// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öksüz bir özlemin Dalgasında kırılan Denizkızının Saçlarına Okurken Bütün şiirlerimi Ne güzel ifadeler olmuş mısraların şair, beğeni ile okuduğum değerli kalemsin efendim... Saygımla daima...
İyot kokulu İzmir ve kordon bilmeliydim bu şiiri..Ege de atan kalbin seslerini biraz geç duydum.Efe'ce bir selam çakalım, affola diyelim biz de, bu güzel kelamları yazan kalemin sahibine.Farklı bir kalem ve farklı bir kelam.Usta işi ve çok güzel. kutladım yürekten İzmir gibi..Şiirle ve İzmir'le kalın hep.
Kadınım! Zarfsız mektuplarımın Hecesi Ela sarhoşluğum
Dün yine Zamanın sarrafında tartılırken vakit Ege’de attı yüreğim
kadınımmm.diyor seven yürek özlemin ,hasretin duygu dolu dizelerinde,sevmekde ,ölmekde bir kere olur , tebrik ediyorum usta kalem değerli dost yüreği başarılarınız bitimsiz olsun .saygımla.
Gözlerini kapyıp da dalmalar uzaklar EGE' ye.. İzmir/ Kordonboyu'nda deniz seyrederken, dalagalar içinde koşan deniz kızının saçlarına şiirler okumak .
Ay vaktinde iyot kokulı baharları hatırlamak, sevdasını bire bir yaşadığı zamanları hatırlamak, oralarda,biryerlerde !..
"İnsan hayal ettiğ müddetçe yaşar " Şiir; okuyucuyu içine alıyor, onu konşturup,duygusunu da paylaşabiliyorsa ,şiirdir derim .. Ben bu şiirle konuşur gibi oldum da !..
Kutluyorum değerli dost şair Taylan bey sizi, Selam ve saygılarımla ..
İlk dizede vurdu bir kere beni şiir. Çünkü şairin seslendiği " KADINIM" bana özel, benim ve benden başkasını olma ihtimalinin bile olmayacağı, iki bedende tek can olunabileceğini iafede eden sözcük ve sonrasında yağmur misali gelen duygular. Böylesine bir sevda ve sahiplenilme içinde olan yüreğe nasıl cevap vermez ki sevilen.
Dalgasında kırılan
Denizkızının
Saçlarına
Okurken
Bütün şiirlerimi
Ne güzel ifadeler olmuş mısraların şair, beğeni ile okuduğum değerli kalemsin efendim...
Saygımla daima...