(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAYAN ADAM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAYAN ADAM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mübarek sanki sülaleyi dizmi$siniz siraya;)) süperdi,,görmedende görmü$ kadar olduk..yüreginize saglik karde$imm..aglamayin in$allah gözünüzdeki ya$lar sadece gülmekden olsun.selam ve saygilarimla..
Ağlamakla gülmek kardeşmiş dost şair bu ağlarsın yarın gülersin dünya hali bu ama aslında gülünecek ne kalmış dünya da oda bir muamma yüreğine sağlık dost saygımla.
Yüreğiniz dert görmesin değerli kardeşim bu dünya çilehane çünkü imtihan dünyası imtihanı kazanana helal olsun,herkes bir şeyle imtihan olunuyor üç günlük dünyada,Sabır gösterenlere helâl olsun...selam ve dua ile..
Çok güzeldi, tebessüm ederek okudum amma bir çoğumuzun başından geçeni, hayatındaki olayları nefis ve akıcı biçimde şiirleştirmişsiniz... Selam ve saygılarımı bıraktım...
Bir çok evde yaşanan ve hiç birinin yüksek sesle selendiremediği bir iç döküm olmuş dizeleriniz. Ne yazık ki yalnız günümüzde değil, geçmişimizde de bir çok insan aynı olayları defalarca yaşadı, yaşıyor ve yaşamaya da devam edecek galiba.
Çok güzeldi. Düşündürürken gülümsetti, gülüsetirken yeniden yeniden sorular sordurdu bize.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
onurumsun tarafından 9/13/2011 9:48:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
isyan dolu bir yaşam bazen fark edilmeyen gerceklerdir yaşamak değil paylasmak önemlidir... ve detaylı anlatım tarzı roman havası vermiş güzel olmuş ellerine sağlık
BİR HAYAT HİKAYESİ DÜŞMÜZ DİZELERİNİZE BU HİKAYEDE AĞLAMAKTA VAR GÜLMEKTE VAR...GÜZEL İNSAN DİLERİM HAYAT SİZE DEVAMLI GÜLER VE MUTLU HUZURLU BİR ÖMÜR SÜRER GİDER...BİRE EMANETSİNİZ...
Yoksul, tebrik ederim güzel bir eser,başarılarının devamını dilerim. Amma bir gün senin kirli hesaplarda yatan paralarını ortaya çıkarır da, senin yoksul değil , hesapsız bir zengin olduğunu ortaya çıkarırsam , bakalım ne yapacaksın..
Oooh zengin kardeşim bu ayle sende varken sen daha çoook yazarsın çoook Ben bu şiiri okurken yoruldum sen nasıl yaşıyorsun diyorum yinede ayleden başka dost yoktur Aklını başına devşir sürüden ayrılanı kurt kapar inşallah bu bir şiir çalışmasıdır Daim ol çokta hoş olmuş şiir bu ne yazarsan yakışır
Kurşunlamış, ağam beni Akar kanım, boyar teni Anam bebe; bulmuş yeni Yoksul zırıl, zırıl ağlar....
insan bilmeyen meftalar bilmezler ne kumar oynar garip tabutta çabalar yoksul zırıl, zırıl ağlar
Kimse derdini dinlemez Haram lokma, kat-i yemez Şikayetin, ölse etmez Yoksul zırıl, zırıl ağlar.
Emmioğlu-nu, çok bir sever Yüzü bakmaz, sanki döver Oldu bari küsüdever Yoksul zırıl, zırıl ağlar. YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELDİ KALEMİNİZ DAİM OLSUN SEVGİ VE SAYGILARIMLA
ne erkek ne kadın ne çocuk hiç ağlamasın