(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Yangın Yeri// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Yangın Yeri// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben ve biz yine en kalın örtüleri aldık üstümüze, çektik gözlerimize kadar görmeyelim, görmezden gelelim yapılanları duymayalım, duymazdan gelelim diye tıkadık kulaklarımızı en büyük çığlıklara, Şimdi ödüyorum, ödüyoruz duyarsızlığın bize bıraktığı hesapları.
Özeldi yine şiir ve üşüttü beni. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.
Tam da yerinde manzara koymak ... EYLÜL YANGIN YERİ
Hele de 12 Eylül, yangının en kızgın,yakıcı,yıkıcı,öldürücü be boğucu merkezi oldu .. Doğru demiş NETEKİM paşa(!) : " asmayalım da besleyelim mi?" diye. ASMADIK,KESMEDİK, BESLEDİK seni ,ressam yaptık,şair ettik eğe koylarında,lüks villalarda. Vergilerimizden ödediğimiz paralarla..
Bu şiir,bu güzel şiir,bu faşizmin foyasını ortaya koyan şiir .. Okunurken bile tüyleri diken diken eden bir güzel şiir.
O günlerde tanklar geçiyordu gençliğin ve ülkenin üstünden, Bugün de mollalar,cemaat liderleri ve uzantıları. Ne farkeder ki ?
Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey sizi, Selam ve saygılarımla..
Özeldi yine şiir ve üşüttü beni. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.