(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETER ULAN YETER YETER DİYORUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETER ULAN YETER YETER DİYORUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözümüzün önünde Suriye ne kadar basit sekiz kişi öldü,yirmi kişi öldü.Irakda camide bomba patladı şu kadar öldü.Pakistanda eylem şu kadar ölü.Afganistanda saldırı sivil dahil şu kadar ölü.Doğu Türkistan da Çin aserleri şu kadar ölü.Filistinde İsrail askerleri çocuk şu kara sivil öldürdü.Libya kanlı Libya korkuyorum halkınelinde silah ya Iarak olursa.Açlıktan şu kadar çocuktan biri ölüyor.Yemen de şu kadar ölü.Arakanlı Müslümanlar göçe zorlanıyor.Çeçenistan nasılda unutturuldu..Devam ediyor gidiyor.Ya biz haber deyip dinliyoruz .Balık zekalı olduk lig başladı,basketbol milli takımı ya yenilirse,Şu lider bunu demiş.Yada başımızdaki terör belası.Mavi Marmara demekle geçiştirir olduk.
Bu zihniyet tekerlikli sandelyedeki Şeyh Ahmet Yasin'i şehit ediyorsa herşeyi yapar ya biz.Selam olsun sancı çeken gönüllere.
Şeyh Ahmed Yasin’in iman gücüyle,
Şamil Basayev’in Şehadetiyle,
İçilen Şehâdet şerbetleriyle,
Gümbür gümbür gümbür geliyoruz biz!
yüreğine saglık bizde gelmenizi dua ile bekleriz gardaşım allah kolay kılsın tebrikler