Kendi iç savaşımda mağlubiyetler yaşadım Darağaçlarının ilmeksi kravatları Boynuma dolandı ipeksi dokunuşlarla En umulmaz demlerinde intiharın Kaleler kuşattım, zaferler tattım ben…
Beklentilerim çok değildi hayattan Ne gösteriş budalası olmak Ne de para-pul delisi Maddiyatın yoktan yana berisi Mana ve ruh âleminin fersah fersah ötesi…
Yalnızca; Seven bir kadının kollarında kaybolmak Gözlerine dalaraktan Fizik ötesi âlemlerde Var olmaktan öte bir şey değildi benimkisi…
Kimi zaman Fırtınaya kapılıp giden yaprak olmak istedim Kimi zaman da O fırtınaya kafa tutan çelik bir duvar Boşuna her şey… boşu boşuna…. Yaşadım, yaşıyorum neyse nasibim kaderden yana Ve ne varsa yamanacak, Yamandım ben, Kederden gama…
Şimdilerde savaşım Mısralarla sevdiğim Mısralar ki Suyum, ekmeğim, aşım…
‘’Bu inat neye yarar, iş işten geçmiş gayrı Kader yükünü tutmuş, konmuş ve göçmüş gayrı Her gonca toprağını beğenmiş, seçmiş gayrı Keder kökünü salmış, tutmuş ve olmuş gayrı Bu inat neye yarar, iş benden geçmiş gayrı Rüzgar yoluna düşmüş, esmiş ve geçmiş gayrı’’ ….. Senden önce Elin teninde teselli aradığım zamanlar da oldu elbet
Sana saklanan parçam yüzünden İçim üşüdü her sefer Bir kadının etini yalan dolanla fethetmek, Parayla satın almak bana göre değildi hiç Üstelik iğrençti…
‘’Bu yüzden mertçe söylemeliydim arzularımı Doyurmalıydım çünkü Çiğ bedenimin aç ve susuz yanlarını Ki olabileyim’’ diye düşünüyordum önce
Sonra kendime kızdım bir zaman Adamlığımın törpülenmemiş yoz yanlarını törpüledim Kimseyi kandırmadım Hiç kimsenin hayatından çalmadım Ne birini Ne kendimi Ne de seni aldattım …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mükâfatım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mükâfatım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonra kendime kızdım bir zaman Adamlığımın törpülenmemiş yoz yanlarını törpüledim Kimseyi kandırmadım Hiç kimsenin hayatından çalmadım Ne birini Ne kendimi Ne de seni aldattım …
Sanırım Bu sebepten Sen oldun mükâfatım…
Tebriklerim gönülden....güzeldi gönül sesi...sıkmadı şiir...şairin kendi ile sohbeti özeldi...selam ...
Kişinin kendini / pişmanlıklarını anlattığı temanın şiirselleştirilmesi zordur bazen bazen ipin ucu kaçar şiir nesire doğru kayıverir
Affınızla Ali bey, özür dileyerek sizde de aynını gördüm. Nesire doğru uzaklaşmış şiir kendinden tanımlamalardan biraz daha uzak ve biraz daha açıklayıcı olmasa idi çoğu mıslarar daha hoş olabilirdi.
...
Şirin içeriğine gelince herkese altın kadehte sunulmuyor ne hayat, ne de aşk kimileri elbette daha şanslı, ama yine de elde ne varsa ona iyi bakmak gerek, daha fazlasını isteyince mutsuz olmak var sonunda.
Teşekkür ediyorum.Ayırdığınız zamana ve özünde yapıcı eleştirinize. Keşke herkez düşündüklerini sizin gibi net olarak yazsalardı. Şiir adına daha bir güzel olurdu elbet. Hoşçakalın.
Adamlığımın törpülenmemiş yoz yanlarını törpüledim
Kimseyi kandırmadım
Hiç kimsenin hayatından çalmadım
Ne birini
Ne kendimi
Ne de seni aldattım …
Sanırım
Bu sebepten
Sen oldun mükâfatım…
Tebriklerim gönülden....güzeldi gönül sesi...sıkmadı şiir...şairin kendi ile sohbeti özeldi...selam ...