(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cüretkâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cüretkâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin saçaklarından asi bir nehir damladı harf harf ürperdi aşk hasretin lâl tınısında özlemle bir ateş yaktıkça mısralarınız şairin dediği gibi Ali Bey'' Yıllar geçince anladım ki, aşkın kavgasını veremeyenler, hiçbir şeyin kavgasını veremezlerdi; aşkın özgürlüğünü yaşamayan ve yaşatmayanlar ise hiçbir özgürlüğü hak edemezlerdi…'' Ne güzeldi dizeleriniz olması gereken doğrular ve gerçeklerin betimlerinde sıcak bir yaz kokusuyla en cüretkârcasını bile yazabilmeli şair korkak kalemler sadece kendi girdaplarında nefessiz bir çıkmazda çürümeye mahkumdurlar diyorum ve tebrik ediyorum sizi saygımla...
Ne güzeldi dizeleriniz olması gereken doğrular ve gerçeklerin betimlerinde sıcak bir yaz kokusuyla en cüretkârcasını bile yazabilmeli şair korkak kalemler sadece kendi girdaplarında nefessiz bir çıkmazda çürümeye mahkumdurlar diyorum ve tebrik ediyorum sizi saygımla...