Selam olsun gönüldostlarıma Karşımdaki yüze baktım dakikalarca Kırışmış yüz hatları İçine göçmüş göz çukurları Uzaklardan yanıp sönen yıldız gibi İçli, hüzünlü ağlamaya hazır Yanıp sönmeye çalışan Umut dolu, hayat dolu ezgili Yanıp sönen yıldız gözler... Hafif kamburlaşmış mı omuzlar ne? Koça çınar ağaçlarının Asırlık dalları gibi vücut Yorgun, dingin fakat dimdik Yıllara meydan okur gibi ayakta... Ama heyhat... Hayalleri geçelim Bal gibi yaşlanmış, yıpranmışız işte... Sadece kocamış bir çınar ağacı Bir de gelin, Yüreğime sorun, dermişim... Hahaytttt....!!!!!! Yüreğini sevsinler senin. Kaçı kaç akça ayol..? Geç bunları geç. Bal gibi kocamışsın işte... Her yerin yürek olsa ne yazar? Bak ne diyor karşıdan bakan... "AHI GİTMİŞ, VAHI KALMIŞ..." Buna nedir cevaqbın? Amma adam gibi cevap ver... Ne diyebilirim ki...? Seven bir kalbim var desem, YETERLİ OLUR MU Kİ!!!! ??? Sevgiden ölümsüz ne var dünyada bilir misiniz? Doğru söze ne denir?
07.09.2011 Suat TUTAK (Kendime, doğum günü armağanı)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.