Ağlayıp sızlayıp gözyaşıyla ıslayıp Önünüze bir şiir koymadım diye mi Beğenmediniz yoksa şiirimi? Yalnızca dört kişi okumuş... Olabilir... Yine de sağ olun. Ben yine de sizleri seviyorum. Seveni de, nefret edeni de, sevmeyeni de... Unutmayalım ki Yalnız ağlayanlar yok bu yeryüzünde Yalnız gülenler de yok... Evren nice evrenleri içinde taşıyor Onlarla iç içe... Dünya da öyle. Her tür varlık, her türden insan var içinde... Evrensel olmak istersek Tümünü de içinde yadetmeliyiz Tümünden de söz etmeliyiz Tümünün de yaşamından bölümlere Yer vermeliyiz eserlerimizde... Yoksa nasıl evrenselleşir yapıtlarımız? Söz etmediklerimize haksızlık olmaz mı o zaman? İşte onun için hepiniz varsınız Gönül bahçemde benim... Tümünüz yaşıyorsunuz yüreğimin her zerresinde Kanımın her damlasında ve de her hücresinde... Sizsiz ben nasıl ben olurum? Sizsiz olmaz ki, asla olmaz... Varsam sizinle varım, Yoksam sizsizlikten ölmüş olabilirim.... Sevgim bunca kocaman benim dostlarım... Orada hepinize yervar üzülmeyin Hem de çok özel yerler her birinize... Yeter ki siz de beni sevin... Yoksa ben siz olmadan nasıl var olurum? Ve de nasıl ben olurum? Yaşayamam ki... Onun için ben yalnız sizi sevdim... Sizinle siz oldum Kendimle ben değil... Bunu bilin olur mu?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLDU, ŞİİRİMİ BEĞENMEDİNİZ Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLDU, ŞİİRİMİ BEĞENMEDİNİZ Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.