(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bulamadığımız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bulamadığımız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir şeyleri kaybetmiştik belki de hiç bulamamıştık...
Bulamamak şair için yeni şiirler yeni hayaller anlamına gelebilir.Kaybetmek ise,şairlerin alnına yazılmıştır sanki...hiçbirimiz istemiyoruz kaybetmeyi,bulamamayı..ama bu olumsuzluklar sayesinde şiirler yazıyoruz..Bana aşk mı? şiir mi? deseler,sanırım kaybetmeye ve bulamamaya bağımlılık kazandığım için şiiri seçerdim... keyifle okudum şiirinizi,başarılar...
şimdi güneşsiz kaldı gözlerim düğümlenmiş hıçkırıklarda sözlerim
hep sende kalan an durduramadığım zaman
birşeyleri kaybetmiştik belki de hiç bulamamıştık
Şimdi nadasa çekip kendimi yazmayıp sadece okuyacağım bu demektir ki bütün gün şiirlerinizi okuyup yorum yapacağım :)) bir müddet çok güzel şiirler yazın
belki de hiç bulamamıştık...
Bulamamak şair için yeni şiirler yeni hayaller anlamına gelebilir.Kaybetmek ise,şairlerin alnına yazılmıştır sanki...hiçbirimiz istemiyoruz kaybetmeyi,bulamamayı..ama bu olumsuzluklar sayesinde şiirler yazıyoruz..Bana aşk mı? şiir mi? deseler,sanırım kaybetmeye ve bulamamaya bağımlılık kazandığım için şiiri seçerdim... keyifle okudum şiirinizi,başarılar...