(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki İz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki İz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TÜİK(Türkiye İstatistik Kurumu) insanlar doğunca kütüğe kaydedilir,ölünce silinir.İki defa devletçe ele alınır.Biz buna nüfus coğrafyasında istatistik vatandaşı deriz.Birde eserleriyle,yaptığı eylem ve üreticiliğiyle ortaya bir şeyler koyan vatandaşlar vardır.Onlar daima istatistiklerde yer alırlar.Önemssenirler.Kısa özdeyişiniz bana bunları hatırlattı.Çok derin anlamsal içeriğe sahip,Tebrik eder,selamlarımı sunar,Şahsınızda Ramazan'ınızı kutlar,İnsanlık alemine mutluluk,huzur getirmesini dilerim efendim..
İZ Belki de ilk resmimizdir Yapıştırıp kâğıda elimizi, Çizdiğimiz izi. Kar üstünde yatarız kimimiz, Nasılmış diye bedenimiz. Pek meraklıyızdır kendimizden bir iz bırakmaya! Onun için yedi milyara yaklaştık ya dünyada!
Sizin şiirinize sevgili arkadaşım Müberra Gönen'in küçük dizeleriyle karşılık vermeyi daha uygun buldum. başarılar dilerim arkadaş. sevgiyle kal.
gerçekten çok anlamlı...
yüreğinize sağlık