(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Çıkar ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Çıkar ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya süpersiniz vallahide billahide akıcı bağlayıcı kaleminiz ifade ediş sıralamanız hayranlıkla okuyorum tırcıların içinde sanırım sayfamdaki dostluğumuzdan dolayı tuttuğum tek tırcı sizsiniz:)) diğerlerine kinim evdekileri üzdüklerinden:))
Saygıdeğer üstadım, yaşadığım bir kaç sorun yüzünden güne düşen bu tadı doyumsuz şiirinize yorumda geç kaldığım için sizden özür dilerim. Üstadım, bütün şiirlerinizin bir usta kalemin elinden çıktığı nası da belli oluyor şiirlerinizin hayranıyım, sağ olun var olun... Selam ve sevgiler... Ramazan Bayramınızı en iyi dileklerimle kutlarım. Esenlikler dilerim.
Sevgili kardeşim: Mustafa Sade, Gerçi nerede neyin ne zaman çıkacağı belli olmaz ama, kudretli kaleminizden muhteşem bir şiir ortaya çıkmış. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Mutluluğun şimdi mola faslı ya, Kimse bakmaz benim gibi yaslıya Mahrum iken gözlerim bir aslıya Deli gönlüm kerem olsa ne çıkar?. *************************************** Ne çıkar!? İşte böyle mükemmel şiir çıkar.. Efendim, güçlü yüreğin gür sesiydi ve harikaydı.. Çok takdirlerimi kaleminize....
bu sayfa her dem şiir tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Mustafa dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
Kutluyorum ve teşekkür ediyorum adaşım. Yüreğine sağlık. Kederin derdimdir... ........ Bir satır dikkatimi çekti. " Ne menfaat, ne bir çıkar sağlayan " .... menfaat...çıkar .. ikisi de aynı şey. Keşke farklı bir ifade kullansaydın. Şiirin gözünde çapak oluşturuyor. .......... Ramazan Bayramını da içtenlikle kutlarım. Gözüne acı yaş değmesin. .......... Bir notum daha vardı unutmuşum döndüm tekrar. " Hayellerim verem olsa ne çıkar?. " Hayallerim ....
aşık obalı tarafından 8/26/2011 11:20:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ustaların arasında olmak, ustaca mısraları okumak ne güzel Mustafa Hocam, her eserinizde ayrı bir renk, ayrı bir ton veriyorsunuz bizlere, şiirinizi ve güne düşmenizi yüreğimle kutluyorum, Selam ve saygılarımı yolladım...
Kalemine sağlık Mustafa Kardeşim. Biz bu dünyaya sefa sürelim diye gelmedik. Ne takdir edildiysek o. Burası mola verme hanı. Sırça saraylarda da otursak Kuru hasırda da Ne çıkar. Tebrik eder saygılar sunarım.
Akıcılığı ve hecenin güzelliği ile baştan sona çok güzel bir şiir okudum.Yüreğinize,kaleminize sağlık efendim.Saygı ile...gönül sesiniz hiç susmasın...
Taşıyorken kederimi sırtımda Felek ile aram olsa ne çıkar?; Üç beş gram huzur yoksa tartımda Okka okka daram olsa ne çıkar?. ......... Gülmek bana haram olsa ne çıkar?. ......... Sessiz sessiz narâm olsa ne çıkar?. ......... Dostum yoksa, param olsa ne çıkar?. ......... Nedametler yaram olsa ne çıkar?. ......... Deli gönlüm kerem olsa ne çıkar?. ......... Hayellerim verem olsa ne çıkar?.
Çok hoş dizelerdi. Tam da başında bamteline dokunmuşsunuz ki o da HUZUR. İnsanın eğer huzuru yoksa bu sayılan ya da sayılacak olanların ne değeri kalır. Allah kimsenin huzurunu bozmasın diyerek tebriklerimi ve tam puanımı bırakıyorum.
Bu güzel şiirinizden dolayı tebrik ediyorum akşam akşam her yönüyle harika bir şiir okudum sayfanızda adeta mimar sinan mimarisi ile işlenmiş bir şiir.konservatuarda halk şiiri bölümünde ders olarak okutulmalı bence kaleminize ve yüreğinize sağlık.Selam ve sevgiler.