(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
atınız hep dört nala koşmuş hatıralar bakın ne çok olmuş ah ölüm korkuların esir ölüm ÇINAR GÖLE beni duyguya boğmuş tebrikler, kalbiniz yazmaya devam etsin...
hep keşkelerle yaşayacağız sanırım kaçırdıklarımız özlemlerimiz hep olacak ve belki de bunları yaşayamamnın hüznüyle daha bir acı gelecek ölüm ama ne zaman olursa olsun kaçınılmaz gerçek her canlı tadacak bunu...hay allah aslında mümkün olduğunca düşünmemeye çalışıyorum ölümü. korkuyorum ama en çokta sevdiklerimin ya da beni sevdiklerini bildiklerimin çocuklarımın gidişimle üzüleceklerini bilmek üzüyor beni...ve şiiriniz ölümle kısa bir söyleşi yaptırdı bana...çok güzel dizelerinize tebrikler. her ne kadar konu içimi acıtsada güzel bir şiir. saygı ve sevgiyle kalın...
Ve dönüş yolculuğu, Sarmaya başlayınca ölüm korkusu, Esiridir artık düşünceler geçmiş zamanın.. İç çektiren özlemler ve avuntuların, Yakalanmamış umutların.. Bir nefesin ardında kalır bir anda geride bıraktıkların.. Ah ölüm,korkuların esiri ölüm..
Ah çocukluğum dedirtti şiiriniz. Özlemlerini umutlarını Mutluluklarını geride bırakıp Zamanın terkisinde doludizgin giden atlılar olduk. Hala da zamanın terkisindeyiz Süvari nereye isterse oraya sürükleniyoruz. Tebrikler güzel şiirdi.
hatıralar bakın ne çok olmuş
ah ölüm korkuların esir ölüm
ÇINAR GÖLE beni duyguya boğmuş
tebrikler,
kalbiniz yazmaya devam etsin...