Bismillahirrahmânirrahim Patır patır gömleklerini yırtan Başlarına bahar vuran tomurcuklar Işıkta seğriyen yapraklar Ve yağmurlarla kucaklaşan Yanık topraklar gibi Bir işe adınla sarılmak Bir söze adınla başlamak Ne güzel Rabbim.
Şu sonsuz kâinatta Katı, sıvı, gaz, plazma Canlı/ cansız ne varsa Hepsi senin eserin.
Işığı izleyen ay çiçeği gibi Hangi yöne dönsem Ayan beyan ordasın. Yerler/ gökler Ve bütün yaratılmışlar Senin imzanı taşır Her şey sana şükreder Zaman hep seninle var Hiçliğin tek yorumudur zamansızlık Aklın intiharıdır Nefsin sefaleti Ve en çirkin küfürdür İmansızlık.
Dur/ durak bilmez Bir koçbaşıdır döver tak tak Göğsümün et, kemik ve kastan duvarlarını Yerle gök arası kadar kırmızı zambak Kanımla renklenir Âşıktır iklimini bulmuştur Hep senin güzel adını Zikreder kalbim.
Kulunum Elbette olacak kusurum Ahadsin, samedsin Rahmân ve râhim olan sensin Gaflette kayabilirim Nefsime uyabilirim Kalemim sürçer Dilim kelâmı kirletirse Yasak arazilerde gezersem Eğri ve kırık çizgiler çizersem Tövbelerim sağnak sağnak uzanacak sana Âdilsin, adâletine sığınırım Hâkim – i mutlaksın Yalvarıyorum Günahımı bağışla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜNACAAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜNACAAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.