Bir al-elma olsaydı Eşit biçimde dilimler, Paylaşırdık mutluluğu; “Şu senin Bu benim! ” derdik. Tadını çıkara çıkara Eminirdik; Elma değil dilemezsin ki…
Küçücük bir çalışkuşu Mutluluk. Ne zaman gelir, Ne zaman öter, Ne zaman susar, Nereye gider Bilemezsin ki…
Bindikçe biner Ağırlığı Yalnızlığın. Özlemin yangınlara dönüşür İçin bir yanar, bir üşür. “Geleceğim! ” dersin Göz takvimde, Söz askıda kalır. Engel üstüne engel Gelemezsin ki…
Beni sorma var’la yok arası. Ey kara gözlerin çırası Bütün mühletleri bitirdim, Ben, beni yitirdim. Gelsen de beni Koyduğun yerde Koyduğun gibi bulamazsın ki…
Kendimden biliyorum Çok göçük altında kaldım, Nice hülyâlara daldım. Bir sevdaya kaptırdıysan yakanı Bir daha kurtaramazsın ki…
Köprünün o yakasında sen, Bu yakasında ben Aynı ırmağı seyrediyoruz. Hep bu vakitlerde Nedir bizi yakan, Nedir üşüten Neden Akla yakın cevap yok Bulamazsın ki…
Yeniden, Yeniden ilân ediyorum: Yüreğimdeki tomurcuk gülümsün Ezgiler dokuyan. Varı yoğu ayet ayet okuyan Gönül dilimsin. Gökte dolunay vardı Sözleştiğimizde; Gene var. Bilmeyenler bilsin Sevgilimsin. Duyduğunu, Dinlediğini Beni anladığını biliyorum. Başka türlü benim olmazsın ki…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baht Nazlı, Zemin Çok Oynaksa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baht Nazlı, Zemin Çok Oynaksa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.