Çağırıyor, belli ki çok özlemiş; Gece-gündüzhasretle yol gözlemiş, Uçmak için kanatları sızlamış… Geliyorum, telli turnam, yoldayım Aşktan esrik düştüm, gör ne hâldeyim!
Çok direndim en sonunda “pes”dedim, Keseceksen ellerimi kes dedim; Eseceksen yüreğimde es dedim Geliyorum, telli turnam, yoldayım Ben sana gelirken gör ne hâldeyim!
Söyle dağlarına bizi saklasın, İlk celsede davâmızı aklasın… Ara-sıra kapımızı tıklasın, Geliyorum, telli turnam, yoldayım Ben seni düşlerken gör ne hâldeyim!
Göçmen kuşlar hazırlandı göçmeye Gönlüm razı değil sensiz uçmaya Gün doğarken Elmadağ’ı geçmeye Geliyorum, telli turnam, yoldayım Yollarda terör var, gör ne hâldeyim!
Gelişimi toroslardan ünlerim Sustuğumda ufukları dinlerim Senin ile şifrelenmiş genlerim Geliyorum, telli turnam, yoldayım Seni damıtırken gör ne hâldeyim!
Son leylek yuvada boynunu büker Bir keklik aşkına ne diller döker Beden acı çeker, ruh acı çeker Geliyorum, telli turnam, yoldayım Pusulam şaşırmış, gör ne hâldeyim!
Aşk, gönülde parlar, kana karışır Aşk, en kadim bayram, küsler barışır Karakoç’sa yollar ile yarışır Geliyorum, telli turnam, yoldayım Yolum kısaldıkça gör ne hâldeyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gör Ne Hâldeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gör Ne Hâldeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.