Nasıl da kördüğüm, omzumda ağlayan sükût Nefessizim Üstüme gelirken basınçlı yalnızlık Failsiz fiillerin, sürüsü vuruyor Ruhumun mihrabına Biraz cesaret Dillensin acım gümüş sükût ile Ömrüm ömrüne amade
Ey cemaline yandığım Düşlerimin efendisi Zaman fincanında gizler demlerken Kuytu karanlıklarda kıvranıyor sırlarım
iki ters bir düz dizilirken aşk bedene, Azat etmeli sinemdeki haset kuşlarını. Bedevi gözlerim âmâ Sana gelen yoların ağlarına takıldım, Puslu bulut gibi…
Umut gamzemde, Dergâhındayım Ellerim semada, Aman dilendiğim; Ne olur Ecel şerbetimi içir yârimin ellerinden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahipsiz sokaklarda.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahipsiz sokaklarda.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-mış gibi yap derken anti parantez, birine âşık olmadan, âşıkmışsın gibi yaşa. Zor belki, ama aslında çok kolay. Hani şairsin ya, yazarsın bir sürü senaryo. Aşk, baş rolde sen, ayrılık, acı... Dolduruver için een babasından hüzünleri. (Öyle işte.) -mış gibi.....
Akıllı adamın aşkla işi olmaz zaten. Çoktan akıllandım ben, sana da tavsiye ederim.:)) -mış gibi yap, tek başına yaşa aşk' ı, bak nasıl dinlenecek kalbin... ;)
Canım bu şiir iki ayrı fon kullanıldı ondan böyle oldu evet RABBİM kimseye muhtaç etmesin cümlemizle beraber bizide ama ben içerim ellerinden ecel şerbetimi :))))
Umut gamzemde, Bak senin dergâhındayım. Ellerim semada, Avuç açtığım, Aman dilendiğim ALLAHIM! Ne olur Ne olur İnşallah Ecel şerbetimi içir yârimin ellerinden.
çok güzeldi çok kutlarım yazan kalemi saygılarımla her daim