Aklımızda oluşturduğumuza göre davranırız Bizi aksiyona sürükleyen arzu ve ideallerimizdir Cesaret iş yapma iradesinden başka bir şey değildir
Dilim sükut Vurdum kelimeni
yar.! Özlemleri dokuyup Gizlerinle bilek güreşindeyim Hani o sadece zaman deyişin var ya Sözcükler içinde daralıyorum
Hıçkırıkları öpüp alnından Zamana katık yaptığım,sırları Gözümde yaşlarla yutkunuyorum
Yokluğuna yenik Huysuz tay gibi, gökte bulutlar Sitemli şiirler yağıyor sağnak halinde
Ah.! yalancı teselliler Kapattım gözlerimi seni düşünüyorum Birden gökler esniyor nefesi değiyor Beyaz tenime her busesinde ürperiyorum Yüreğim yorgun kaçıyorum Kendimden Aslında senden Sen bendesin ya Yalancı bahar çelme takıyor Birden uyanıyorum Kan ter içinde.
Hadi tut ellerimi belirsizlik çok acıtıyor yüreğimi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hıçkırıkları öpüp alnından Zamana katık yaptığım,sırları Gözümde yaşlarla yutkunuyorum ÇOK GÜZELD VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.
Ah.! yalancı teselliler Kapattım gözlerimi seni düşünüyorum Birden gökler esniyor nefesi değiyor Beyaz tenime her busesinde ürperiyorum Yüreğim yorgun kaçıyorum Kendimden Aslında senden Sen bendesin ya Yalancı bahar çelme takıyor Birden uyanıyorum Kan ter içinde.
Hadi tut ellerimi belirsizlik çok acıtıyor yüreğimi..
Ah! o belirsizlikler,can yakan . Hüzün dolu dizeler kutlarım sevgi ve saygıyla
Ah.! yalancı teselliler Kapattım gözlerimi seni düşünüyorum Birden gökler esniyor nefesi değiyor Beyaz tenime her busesinde ürperiyorum Yüreğim yorgun kaçıyorum Kendimden Aslında senden Sen bendesin ya Yalancı bahar çelme takıyor Birden uyanıyorum Kan ter içinde.
Hadi tut ellerimi belirsizlik çok acıtıyor yüreğimi..