(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞIM GÖZÜM ÜSTÜNE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam olsun nebiy ye...(S.A.V) ______ Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HabibAllah Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HalilAllah Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya NebiyyAllah Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya SefiyyAllah Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya Rahmetellilalemin..
Cenaba çekilin yada tutun herbiri lale, bir hoş hal,
Candan çıkan sevgilim, mimarı sensin dua et, avuçla ve al.!
İste, sen alırsan yakar..
Mahzenimde bol, bol var..
Arş, ı aladan;
Sarı liralar, yemişler, melekeler ve aşk yağar.
Sen sadece iste..
Başım gözüm üstüne...
Birazcık sabreyle,
Düğün günü gelmekte.!
İtibarsızmısın yabancılardan,
Bilki haktandır sude...
Soğukmu yoksa bu bade;
İtibarın bende, ateşin bende.
Sadece tut ama bırakma,
Durgunlaş.
Dedim ya, bana bırak gevşe, rahatla...
Hey lahut aleminin ..........( yoksulu)
Sevgiliyi bil, gör ve arzula!
O yeter sana...
Şükret lütfu İlaha..
İslama..
Hakka!
Selam olsun nebiy ye...(S.A.V)
Aşkına....
Ve sana...
Yüreğinize sağlık Selam olsun bin kere alemlere râhmet olarak gönderilen O eşsiz insana Râbbbim Şefaatine nail eylesin,Hanemize bir akşam misafir olsa,neler hissederiz acaba,selam ve dua ile..
Dedim ya, bana bırak gevşe, rahatla .Hey lahut aleminin .( yoksulu) Sevgiliyi bil, gör ve arzula! O yeter sana.Şükret lütfu İlaha İslama..Hakka!Selam olsun nebiy ye...(S.A.V) Aşkına. Ve sana... mükemml yüreğine sağlık kutlarım selam saygıyla
Hasbiyallahü venimel vekil, ve nimel mevlave nimennasir. hasbiyallahü lailaheilla hüve aleyhi ve tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azim.
ALLAH BANA YETER O NE GÜZEL VEKİLDİR O BİZİM TEK SAHİBİMİZ VE O NE GÜZEL YARDIM EDENDİR ALLAH BANA YETERALLAHTAN BAŞKA MABUD YOKTUR BEN YALNIZ ONA DAYANIRIM ÇÜNKÜ O ALLAH BÜYÜK ARŞIN MUAZZAM HÜKÜMRANLIĞIN TEK SAHİBİDİR.
herkes yazabilir herkes okuyabilir yazdığın zaman araladığın pencereler için müteşekkiriz ve dili duaya dönen gönlü Rabbe yönelen ve yönelten tüm sevenler için teşekkür ederim sayfanda çok yazdım kusura bakma hakkını helal et muhabbetle kardeşim...
Kim Allah'tan korkarsa ona bir çıkış yolu yaratır. ve onu ummadığı yerden rızıklandırır. Kim Allah'a güvenirse O, ona yeter. Allah emrini yerine getirendir. Allah herşey için bir ölçü koymuştur. ( Talak-3 )
Biz insanlara bir rahmet tattırdığımız zaman onunla sevinirler. elleriyle yapıp öne sürdükleri işlerinden dolayı onlara bir kötülük erişince de derhal umutsuzluğa düşerler. Görmediler mi Allah dilediğine rızkı genişletiyorda, daraltıyorda, Şüphesiz inanan bir toplum için bunda ibretler vardır ( Rum 35-36 )
o Takve sahibi olanlar bllukta ve darlıkta Allah için harcarlar, öfkelerini yutkunurlar, insanları affederler. Allah da güzel davrananları sever. (Ali İmran_134 )
Ben cinleri ve insanları ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. ( Zariyat - 56 )
Selam olsun nebiy ye...(S.A.V)
______
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HabibAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HalilAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya NebiyyAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya SefiyyAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya Rahmetellilalemin..