"Uçtu güvercinim uçtu...Gidiyor" diye İçin için ağlıyor şehitbabası... Anacığın dizlerini vuruyor Saçlarını yoluyor Bir ağıttır tutturmuş Tüm yürekleri yakıp deliyor "Kınalı kuzum gitti. Ben kime kınalı kuzum derim şimdi" diye... Feryadı figan içinde inliyor Gözleri sel tufanına dönmüş ağlıyor Şehidim, yiğidim, aslan parçam Can parçam... Buna can mı dayanır ? Göklerden sanki bize Ellerini sallayan Öpücük gönderen Ben yüce huzurdayım Artık emin ellerdeyim Ve de cennetimdeyim Der gibi... Albayrağa sarılı tabutun içindeki naşın... Rüzgarda dalgalanıp süzülür gibi bayrağın... Yarabbi sen ne yücesin?!... Canlar dayanmayan bu acıda bile Sevgiyi öne çıkarıyorsun... Taş olmuş katil yürekler Eğer bizi, bu tabloyu Bu seranadı seyrediyorlarsa utanmalılar Korkmalılar İnsanlıklarından dehşete düşmeliler... İşte sevgi bu... Sevginin gerçeği bu. Bunu öğrenmeliler. İnsan olmayı tatmalılar... Yoksa insanım diye yeryüzünde dolaşmasınlar. Bu vahşet abidesi kişiler Önce içlerindeki canavarı öldürmeliler Sonra insanlığı yaşamalılar Ve bu sevgi selinde boğulmaya razı olmalılar. O zaman belki silahı atarlar ellerinden... Belki o zaman vicdan denen yüce olgunluk Yüreklerinde yer alır Sevgi de yüreklerine konuk olur... Yoksa heyhatttt... Heyhat ki ne heyhat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.