Gelinesi değil artık o gidilen yoldan Anam gözlerini boşluklara dikme Sevgilim saçlarını yolup Dizlerini dövüp ağlama Babam evladının acısına yan Yan artık sonsuza kadar... Ağlamaktan kuruyan göz çukurlarına Yağmurlar toplanmayacak Sevgi pınarları Sevgilerle dolup taşmayacak Duyguların okyanusu yüreğin Artık eskisince dalgalanmayacak Işıl ışıl bakan gözler Sonsuza dek karardı artık... Şehidim O güzel başın toprağa düştü artık... Kahpece uzaktan patlatılan fünyelerle Dinamir çukurlarında Param parça olmuş güzel vücudun Seven ellerle okşanamayacak artık... Silin gözyaşlarınızı Kurutın Bugün ağlama günü Bugün Dövünme günü Bugün Ağıt yakma günü Feryat, figan günü değil artık... Şimdi düşmana karşı metince Vakurca Gururla durma günü bugün Başınız dik Göğsünüz daha imanlı, inançlı İçiniz daha bir sevgi dolu Birbirinize omuz verme günüdür bugün artık. Alın şehidinizi omuzlarınıza Son görevinizi yapın Ebedi istirahatgahına götürün Bir damla yaş akmasın gözlerinizden Bugün yalnızca birlik Beraberlik, dayanışma Bugün sevgi sellerinin Okyanus dalgalarına dönme günüdür artık... Hayin düşmanlarını Vatan hainlerini O azametle boğma günüdür biline... Ve sabırla, hürmetle O şehidin naşı önünde Selam günüdür artık biline... Tüm yüreklerin onun için çarpma günüdür bugün Gidilen o yoldan Gelinesi değildir artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİNESİ DEĞİL ARTIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİNESİ DEĞİL ARTIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygılarımla.....