Hayırben gül olmak istemiyorum Hoyratça okşanacak, koklanacak Ya da vahşice koparılacağım dalımdan Adıma şiirler, masallar, aşk hikayeleri Ve nice güzel sözler söylenecek Ama yine de acımayacaklar Dalımdan, sılamdan alınacak Tanımadığım, aşkı bilmeyen kadınlara Peşkeş çekileceğim garip aşıkların elinden. 1-2 gün sahte sevgi nazarları ile bakacaklar Şuh ve tatlı güzelliğime Suyla kandırılmış bedenim solduğunda ise Düşecek maskeleri Düşüncesizce atılacağım, diğer güller gibi.
Hayır ben gül olmak istemiyorum. Ciğeri iki para etmez zamparaların Toy tazeleri kandırmalarına alet edileceğim. Sonra da tamirsiz günahların Sebebi ben gösterileceğim.
Belki de kokanaların, kibarlık budalalarının Masalarına göz mezesi kılınacağım Bir kaç saatlik zevke kurban.
Aşığın aşkına, yavrunun anasına hediyesi olsam da Tarifsiz güzellikte kızların saçlarında süs olsam da Ben gül olmak istemiyorum. Ayırmayın dalımdan beni Çakır dikeni olayım, ziyanı yok. Toprağımdan, sılamdan ayrı kalmayayım. Çünkü gerçek sevgi burda, AŞK burada..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL OLMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL OLMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU tarafından 9/8/2007 6:49:43 PM zamanında düzenlenmiştir.