(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derinlik olmalıymış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derinlik olmalıymış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde derinlik olmalıymış benim gibi acemi yüzücü n’etsin derinliği
ESMA KAHRAMAN (Esma KAHRAMAN)
Saygı ve selamla değerli şairim.İnanın çok şiir okudum ancak beni neşelendiren ve çok hoşuma giden,sevindiren böyle şiir okumadım.Şiirde kinaye ve tatlı sert bir uyarı iç içe girmiş.İşte,en çok beğendiğim de bu oldu.Şiir hakkında birçok şair,yazar vs.çok şeyler söylerler ve kurallar açıklarlar.Bana göre şiir,o anki ruh haliyle söylenmesi gereken sözler bütününün doğal olarak kağıda aktarılması olayıdır.Şiir,doğal olmalı,yapmacık ifadelerden uzak olmalı.İşte,sizin bu harika şiiriniz gibi.Sizi tekrar kutluyorum,saygılarımı sunuyorum.
ekici tarafından 8/3/2011 11:47:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
ekici tarafından 8/3/2011 11:49:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hem kendimce (eleştirimin saçma sapan olduğu anlaşılsın diye söylüyorum :)) eleştiririm şiirlerini, hem de sayfada her gördüğümde balıklama atlarım sayfana :) (Ufff ben yanlış sayfadayım sanırım... 'itiraf'' diye bir form açılmıştı dimi?) Neyse konumuza dönelim en çok bu şiirini sevdim..bi de kendinle inanılmaz barışık olmanı..kendini sevmeni sevdim. ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim..'kendini sevmeyen kimseyi sevemez' diye de bir özlü sözle bitirmek istiyorum (farkındaysan bu sözle beraber sayfa derinliğin de arttı sanırsam :)))
Denizde de Derinliğin yanında Biraz da serinlik olmalı Esmeli püfür püfür Gök mavi yer mavi Olmalı yarin gözüde mavi Radyoda bir şarkı Mavi mavi masmavi Gözleri boncuk mavi Nazara gelmeyesin Takayım nazarlık mavi Tanıştığıma sevindim Bendeniz de seMAVİ......:)))))
Öyle şiirler yazıyorsun ki... Güldüm desem yeterli olmuyor... Duygulandım desemde... En iyisi şöyle diyeyim; Beş yaşında mavi gözlü,sarışın bir kız çocuğu gibi sevdim,hayran oldum şiirine...
şiirde derinlik olmalıymış benim gibi acemi yüzücü n’etsin derinliği .....Doğru söze ne gerek. Derinlik olsun da yüzme bilmeyenler boğulsun mu yani? ....Şirin mi şirin, güzel dizelerdi.
şiirde
derinlik
olmalıymış
benim gibi
acemi
yüzücü
n’etsin
derinliği
ESMA KAHRAMAN (Esma KAHRAMAN)
Saygı ve selamla değerli şairim.İnanın çok şiir okudum ancak beni neşelendiren ve çok hoşuma giden,sevindiren böyle şiir okumadım.Şiirde kinaye ve tatlı sert bir uyarı iç içe girmiş.İşte,en çok beğendiğim de bu oldu.Şiir hakkında birçok şair,yazar vs.çok şeyler söylerler ve kurallar açıklarlar.Bana göre şiir,o anki ruh haliyle söylenmesi gereken sözler bütününün doğal olarak kağıda aktarılması olayıdır.Şiir,doğal olmalı,yapmacık ifadelerden uzak olmalı.İşte,sizin bu harika şiiriniz gibi.Sizi tekrar kutluyorum,saygılarımı sunuyorum.
ekici tarafından 8/3/2011 11:47:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
ekici tarafından 8/3/2011 11:49:07 AM zamanında düzenlenmiştir.