(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fabrikasyon yalnızlıklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fabrikasyon yalnızlıklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle sevda acıları çektim ki bence bu kişiye göre değişir sevdiğim kişiyle cehennem'in en dibine de giderdim cennetin aden bahçelerine de ama geneleme yaparsak dediğiniz gibi naylon sevdalar kol geziyor saygılarımla Uslanmayan şair..:)
haklısın ama bir birimize deli gibi aşık olamayacaksak sevdiğimizin peşinden deli gibi gidemeyeceksek yaşamanın nefes almanın manası ne evet yazdığınız söz güzeldir lakin İranlı bir şair derki ''aşka uçarsan kanadın yanar'' Mevlana Hz.Cevaben:''kanat yanmazsa aşk neye yarar.'' şimdi fikriniz değişti mi ? merak ettim :)
düzenli çalışma saatleri olan bir iiniz varsa eğer sayın yazarım, sabah ve akşam cadde de bulunduğunuz zamana dikkat ediniz, herşeyin aslında bir önce günün aynı saatiye nasıl da aynı olduğunu görüp şaıracaksınız. örneğin ben ana cadde üzerindeki ihe büfesinin o küçük kepngi açıp çıtayı cama özenle yerleştrdiği ana denk geldiğimi farkettim... daha niceleri :))
herşey aynı fabrikasyon gibi gerçekler yalanlar sevdalar ayrılıklar yalnızlıklar bile aynı .....Klonlama denilen şey bu olmasın sakın? :)) Çok güzeldi. ....Sevgiyle ve şiirle kalın.
Fabrikasyon üretime çeşitlilikler katmalı,,, Bunun için neler yapmalı, Daha üretime başlamadan iki takla atmalı, Gerçekleri üretirken gerekçelerine bakmalı, Yalanları bir köşeye bırakmalı, Sevdaları özenle saklamalı, Ayrılıklara bir tutam ayrık otu katmalı, Yalnızlıkları çağırıp, bu alanlara seyre dalmalı...