(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünden eser yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünden eser yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyle anlar gelir ki guneş yoktur gorunen ama oyle anlar gelir ki içinde yasar o güneş işte o içindeki güneşi bulursan eger hayatın özünü tutarsın elinden
Dua et ki Çorumluyumda 19 puan kırdım, ya Düzceli olup 81 puan kırsaydım,hadi neyse Ankara da yaşadığım için 13 puanı hesaptan düşüyor 06 puan kırıyorum acıdım size..:))))
Aslında pişman oldum demeyecektim ama...Ama... Evet... Evet... Pişmanım... Evet o puanların hepsini ben aslında... Aslında.... Kendim için... Evet ben aslında bir puan tefecisiyim... Off. Nasıl söyledim bunları inanamıyorum...
Bir fon var bu iş için açtığım. Daha fazla da sır vermeyeyim. Ben de kalsın. Ama bil ki zamanı geldiğinde sadece fakirlere dağıtacağım; için rahat olsun...
Söz konusu İstanbul olunca şaşırmıyorum ben.. :) Neydi o kadının adı hatırlamıyorum 'havalar nasıl olursa olsun yeter ki sizin havanız yerinde olsun' :)))))
Dünden eser olmayan havamı,duygularımız sağlığımız hayallerimizde dünkilerden farklı değilmi,tek değişmeyen bitmeyen şikayetlerimiz değilmi? Düşündüm çokça değiştirdiklerimi dünden bu güne...Saygımla şairem...
tebrikler