Aşk rehin alır tüm ıslak cümleleri Düne dair ne varsa canlanır perdesiz Tarçın kokulu kızın güneş gibi gözleri bile…
Karanlık sokakta sana dair biriken özlemler Uçurum topluyorsa Gözlerini unutan zaman akar buraya Öyle işte… *** Sonra gittin sen Odalar hep sensiz Gelsen diyorum Bir yıldıza tutunsak Boğulur bir kaşık suda zaman
Mürekkebi bitince mevsim değiştiren kalem Kaleme küsmüş kâğıt Islak bir vakitte uçurum toplayan gözlerin Bir aşkın çiçeklerini büyütmüyorsa Her şey değişir, her şey başkalaşır /ve ruhum Tek kalırsın geriye/yani bilindik nakarat Öyle işte...
***
Sonra gittin sen Sonra da Zindanıma dolan güneş parıltılı gözlerin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerin-II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerin-II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mürekkebi bitince mevsim değiştiren kalem Kaleme küsmüş kâğıt Islak bir vakitte uçurum toplayan gözlerin Bir aşkın çiçeklerini büyütmüyorsa Her şey değişir, her şey başkalaşır /ve ruhum Tek kalırsın geriye/yani bilindik nakarat Öyle işte... çok güzeldi.tebrikler...
Kaleme küsmüş kâğıt
Islak bir vakitte uçurum toplayan gözlerin
Bir aşkın çiçeklerini büyütmüyorsa
Her şey değişir, her şey başkalaşır
/ve ruhum
Tek kalırsın geriye/yani bilindik nakarat
Öyle işte...
çok güzeldi.tebrikler...