artçı sarsıntılarla bir, bir Resmi çekildi yalnızlığa çakılı bakışların Boz bulanık sularda ilerledi uzun saçlı kız/ Adı elzemdi…
Yoruyor bir mevsimin avuçlarında olgunlaşan Kahrolası ayrılıklar/ Bu meçhulde Soğuk yüzlü garipliğimi ve üvey sevgilerimi bıraktım falcıya Bir sen varsın bir de titrek zamanda çoğalan sorular Ve takılıyor aklıma göçebe çocuk
Nerden baksam/ Şairin dizelerinde değer bilmeyen kırık bir hava Çıkıp gitsem Gecenin renksiz limanından maziye dayasam merdivenimi Terk etsem/ Parantez içinde biriken, ahkâm kesen çetrefilli yüzleri teker, teker
Çakıl taşlı yollarından geçerim umudumun Hayatın kırmızı ışığında beklemez kâbuslar Bir sarsıntıdan sonra başlar yeniden güneşin doğuşu Depremler döngüsüdür alışıla gelen mutluluğa ayarlı bakışlar Ve yine aynı keder yine aynı yastık Bir yanım ezgilerin dilinden örgüler örüyor Bir yanım yol yorgunu/uykusuz kalmışım üstelik Bir yanlar çoğalıp durdukça vazgeçemiyorum deniz Kıyısındaki yıldızdan/ Bir kavgam var beni bekleyen Oysa en zorlu dönemeçlerden geçer göçebe çocuk Her şeyden habersiz gül bahçelerinde gezerken uzun saçlı kız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTÇI SARSINTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTÇI SARSINTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.