Sırf inad oyunu mu, iki tarafın nazı? Sen kendini biliyor; O da seni biliyor, Yüksek gönüllü olmak; istkbâlı kırıyor! Ömür denen trenler, aşkı alıp- dönüyor!.
Kadir Yeter. TRABZON.
gelin çiçeği’ne teşekkürler... w.edebiyatdefteri.com/siir/495974/siir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Trenleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Trenleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kırarsa kırsın be Hocam. Yüksek gönüllülük bir meziyet.Oda gönül deryalarında yetişir. Sığ sular insanı karaya oturtur. Bir daha yüzdürmaz kolayına. Yardım çağırsan bile kimse cevap vermez. Herkes tıkamıştır kulağını. Tüm alıcılarını kapatmıştır imdat sinyallerine. Bir nevi deve kuşu niyetine kafasını kuma gömmedir onunkisi. İstikbal varsın onların olsun. Yeraltındaki Karun hazineleri de. Altın tepside sunulan envayi çeşit dünya nimetleri de. Han-hamam, holdinğ-şirket.
Bizim gönül deryalarında dolaşmaktır ülkümüz.
Saygı ve muhabbetlerimi sunarım.Geceniz hayr olsun.
Aklım da sen varsın,yaptığım işte
Bir daha dönüş yok,son bu gidişte
Seninle kavuşmak,mahşere kaldı.İLK VE SON
Diyerek:Güzel şiiriniz için tebriklerimi gönderiyorum.Sağlıcakla kalın.