(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sörvayvır Edebiyat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sörvayvır Edebiyat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adı geçtiği için söz hakkı doğduğundan Neyzen tam da burada ""Türkü yine o türkü, sazlarda tel değişti, Yumruk yine o yumruk, bir varsa el değişti! (N.tevfik)""""
der ve acı acı gülümserdi. böylece adı ile müsemma olan bu şiiri,hiciv sanatının zerafeti iustalık zekasıyla harmanlayarak layıkıyla yorumlamış ve yanıtlamış olurdu ....
ÖYLE BİR ZAMANDA YAŞIYORUZ Kİ,HERŞEY ÇOK HIZLI DEĞİŞİYOR, HIZLI DA TÜKETİLİYOR! İYİ ŞEYLER KADAR, ABUK SABUK, İPE SAPA GELMEZ ŞEYLERDE PAZARDA ALICISINI BULUYOR! HEM DE NE ALICI! İNSAN SÖĞÜŞLEMENİN İNCE AYARLI, ALBENİLİ TEKNİĞİ YAZILDI YENİ BAŞTAN; DAHA DA GELİŞTİRİLEREK...KİM KİME, DUMDUMA MİSÂLİ; UMARSIZ, LAÇKA, DERİNLİKSİZ , DÜRÜSTLÜKTEN UZAK ve İNSANİ DEĞERLERLE EMEĞE SAYGININ AL AŞAĞI EDİLDİĞİ BİR TÜKETİM ANLAYIŞININ KISKACINA ALARAK ERİTTİKÇE ERİTTİĞİ DEĞERİ, İNSANI VE TABİİ Kİ BİZLERİ BİRARADA TUTAN " BÜTÜN" Ü ÖRSELEYEN BİR ÇEMBERİN KISKACINDA...
BASİT, SIRADAN, GÜNÜBİRLİK VE MAĞAZİNSEL KAZANÇ ANLAYIŞININ BASKIN ÇIKTIĞI GÜNÜMÜZ " DEĞER VE DEĞERLENDİRME " anlayışına MİZAHİ BİR YAKLAŞIMLA mercek tutan,inceden inceye dokunan, minicik(!) göndermelerle beyin kıvrımlarına sızan ışığın öyküsü dizeler! Tabii, anlamak isteyene! Yerginin zarif, saygılı ve ince ayarlı kalemine saygı ve dostlukla...
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 7/20/2011 4:53:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 7/20/2011 4:54:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
""Türkü yine o türkü, sazlarda tel değişti,
Yumruk yine o yumruk, bir varsa el değişti! (N.tevfik)""""
der ve acı acı gülümserdi.
böylece
adı ile müsemma olan bu şiiri,hiciv sanatının zerafeti iustalık zekasıyla harmanlayarak layıkıyla yorumlamış ve yanıtlamış olurdu ....
saygımla