(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Yine Doğar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Yine Doğar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle sayfama ziyaretin için yürekten tşkler 2 yıl kadar önceydi şiirinizi çok beğendim ses olmak isterim demiştim sizde ben seçiciyim demiştiniz ben ses olmuştum ama size gönderememiştim şiirlerinizi çok beğendiğimi ifade etmek için yazdım yürekten kutlarım efendim
İçimizdeki çocuk hep var...Pencereden bakar gibi bilincimizin derinliklerinde...Fakat dışarı o kadar ürkütücü ki çıkmaktan korkmakta...Yaşayabileceği bir ortam bulursa çıkacak...O'nunla oyunlar oynayacağız...Küçükken yapamadığımız bir çok projeyi gerçekleştireceğiz...Fakat kapsının üzerinde tehlike lambası hala kırmızı yanmakta...Çıkamaz ki...Dışarıda hoşgörü yok...Kavga var...öfke var...aç insanlar var...ezilenler var...kırılmışlar...küsmüşler...haksızlığa uğramışlar var... İnsanları...doğayı...vatanını sevmeyenler var...Sokaklar hala tehlikeli...Çocuk bekliyor...belki bir gün...
konu çocuklar olunca çocuklaşıyorum çocukların içinde çocuklugum içimde korksam da korkanlara içimdeki çocuklara cesaret veriyorum seni anladıgımı zannediyorum saadet ablam kendine iyi bak sevgilerle
s o n simit olurdu eksik bozuk parayla alınan, yarısı martılara verilen, yarısı k a r l a beraber yenilen.
son b o ş koltuk yakalanırdı, zafer işaretleriyle... ama, s o n kışını da yaşayan biri mutlaka olurdu.! o koltuk da, hep s o n olurdu.
* * vapurda m ı z ı k a sesleri duyulurdu. annesi elinden alınca, çocuk haylaz olurdu. en uçta oturan bey kalkar, "bırak hanım çalsın, çalsın ağlamasın " der, gülerdi.
iyi ki mızıktı o vapurun m ı z ı k a c ı s ı, uyumaya başlayan diğer çocuklar bile kalkar o y n a r d ı...
miyop gözlüklerin ardından bir dede durmadan çepik çalardı. zıplatan mızıkacıya mı, zıplayan çocuklara mıydı, yoksa gözlüklerinin altından daha iyi gördüğü h a y a t a mıydı.?
*
yaklaşma vakti geldiğinde artık herkes akrabaydı.
* Haydarpaşa artık uzaklarda boynu bükük kalakaldı.
* *
s ö z dedim ya sana, b e k l e gelecek karda,
martılar uçtukça, ..... oldukça, hele bir de vapurda mızıkçı mızıkacı oldukça!
dışarıdan gelen sesler bir savaş oyunudur savaş değil! tahminimce...
belki biraz tiz sesler... ama korkma sakinleş, geçer...
kara kara gözlerini haydindi, kapat! yarınaysa gün yine doğar Allah kerimdir... .....ANLAMI VE GÜÇLÜ ANLATIMI İLE YARINLARA UMUT ADINA ANLAMLI DİZELERDİ. ...YAZAN YÜREK VE KALEM DERT GÖRMESİN. ....KUTLUYOR VE SELAMLIYORUM.
EvelAllah...
u/mutluyuz sairem.