1. Aman sakın oy vermeyin şiire Başımıza iktidar oluverir şair, Hüsnü kuruntu ile Konuşur durur habire; Yazamaz kimse benim gibi Aşka, hüz’ne, yaza güze dair, Deyip, tepemize dikiliverir(!)
2. Neme gerek, oturayım uslu uslu Yazıp yazıp okuyayım Konuşayım süslü süslü, Her şiir güzel, biraz sencil Demeye dilim varmasa da Her şair kendine özel; bencil(!)
3. Değişmiyor ki gerçeğimiz(!) Kabuğumuzu kıramadan Bilmeden Hanya’yı Konya’yı Kitaplı, kitapsız İçimizde ölüp gideceğiz Sevemeden insanı ve doğayı...
4. Civciv, belki daha çok insan Cılk olmadan kabuğunu kırıp Çıkıp özgürce soluyan, Yayınlanmayan her şiir Ölü doğmuş bir bebek, Krizalit evresi acemi tırtıl Gerçeği değiştiren kelebek!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEĞİ DEĞİŞTİREN KELEBEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEĞİ DEĞİŞTİREN KELEBEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli şair güzel şiirdi. zor yazılabilen bir türdü konusu itibari ile, en kolayı aşk ve hamaset şiirleri değilmidir. zevkle okudum. tebrikler selamlar.
zor yazılabilen bir türdü konusu itibari ile, en kolayı aşk ve hamaset şiirleri değilmidir.
zevkle okudum.
tebrikler selamlar.