Özgürce kokmalı annemin tandır ekmeği Babam emek dökerken alnından geleceğe Sarmalı yürekleri mutluluk iksiri Usul usul yeri öptüğünde yağmur katreleri Coşmalı nehirler sen dolu vaatlerde...
Düşlerimden korkmayın serçeler Bir güvercinin sırtında özgürlüğü taşıyorum Gagasında barış asılıyken Ve her nefes hissetmeli huzuru Başka/tanımadığı bir kalple karşılaştığında rahatlığı konuşmalı geceyarısı bültenleri…
Asırlar boyu yaşasın kelebekler Baharın kollarında Katın önüne rüzgarları Yalnızlığın çeperinde uçuşsun polenler Yaşamak tebessüm olmalı ıslak dudaklarda Sevgiyle yazılınca tüm şiirler Şairler ayakta alkışlanmalı…
................................ Mehmet Selim ÇİÇEK 13 Temmuz 2011,,, Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-iyimser şiir- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-iyimser şiir- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgürce kokmalı annemin tandır ekmeği Babam emek dökerken alnından geleceğe Sarmalı yürekleri mutluluk iksiri Usul usul yeri öptüğünde yağmur katreleri Coşmalı nehirler sen dolu vaatlerde... anaların tülbenti de bir başka kokardı..şair..güzel düşüncelere iten güzel dizelerdi.tebrikler.esen kalınız..
Babam emek dökerken alnından geleceğe
Sarmalı yürekleri mutluluk iksiri
Usul usul yeri öptüğünde yağmur katreleri
Coşmalı nehirler sen dolu vaatlerde...
anaların tülbenti de bir başka kokardı..şair..güzel düşüncelere iten güzel dizelerdi.tebrikler.esen kalınız..