(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazen Gitmek istersin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen Gitmek istersin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonra çaresiz sonra adresiz ardına bakmadan yola koyulmak da kaaçınılmaz oluyor o zamanlar
evet bazen gitmek istersin bir meçhule doğru bir kendinden ziyade memlekete kimseyi hesaba katmadan kimseyi dinlemeden
Demek ki yanlız değilmişiz bu gidişleri isteyen yürekler olarak,evet çok haklı dizeler öyle ister zaman zaman insan gitmek kaçmak ister bulunduğu ortamdan yerlerden yalnız olmak kendisi ile başbaşa kalıp yalnızlığını dinlemek ister ama ya vaz geçer, yada göze alamaz bu gidişleri.yüreğinize sağlık değerli dost yürek çok anlamlı güzel dizeler tebrik ediyor başarılarınızın daim olmasını diliyorum.selam saygımla...
bazen gitmek isterim ait olduğum bu şehirden,bilmediğim bir şehre,kaybolmak isterim kalabalıkta....içimdeki çocuğu serbest bırakırcasına..... yüreğime değdi ve geçti....TEBRİKLER
evet,gitmek bazen bir mola,bazen de yeni bir başlangıç olur hayata..eğer bu gidişlerde bir zorakilik,bir sürgün hali yoksa geçerli tabii ki.. kutlarım selim dost..harikaydı şiir.. sevgim ve saygımla..
şimdi gitmeni kaldırabilirim.. dönmeni beklememi istersen.. şimdi kalmana yeniden sevdalanabilirim... yüreğimi kuru bir şiire çivilersen... şimdi seni yine sevemem... sevdalarımı yineleyemem..
düştüm, belkide geleceksin.. düştüm, bu gitmeleri biliyorum şehrimde ezberleyeceksin..
En mutlusu, en mutsuzu yada arada olan sanmıyorum ki bir kişi bazen böyle düşünmesin. Ama bu bir düşüncedir hep geriye de dönüşü hayal eder insan. Tam terk zordur. Ama düşünmek kolaydır bir anda.... Teşekkürler güzeldi herzamanki gibi keyif alarak okudum. Yüreğine sağlık. Saygılarımla...
bende gitmek isterim mardine , nusaybine, amede batmana, hasankeyfe gitmek ve ölmek insanlığın beşiğinde mesopotomya da. toprak kokmak yeniden elleri ademin sevgiyle şair .
sonra çaresiz
sonra adresiz
ardına bakmadan
yola koyulmak da
kaaçınılmaz oluyor
o zamanlar
evet
bazen gitmek istersin
bir meçhule doğru
bir kendinden ziyade memlekete
kimseyi hesaba katmadan
kimseyi dinlemeden
Demek ki yanlız değilmişiz bu gidişleri isteyen yürekler olarak,evet çok haklı dizeler öyle ister zaman zaman insan gitmek kaçmak ister bulunduğu ortamdan yerlerden yalnız olmak kendisi ile başbaşa kalıp yalnızlığını dinlemek ister ama ya vaz geçer, yada göze alamaz bu gidişleri.yüreğinize sağlık değerli dost yürek çok anlamlı güzel dizeler tebrik ediyor başarılarınızın daim olmasını diliyorum.selam saygımla...