(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GERİLLA YÜREĞİDİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GERİLLA YÜREĞİDİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey sevgilim bir ölüme aşkla gitmedir sevdanda kendimi ömür biçtiğim ...
Sevgiliye yazılan her şiir her bir kelime yeteri kadar onu ve sevgisini anlatmaz. Sevgili öyle bir şeydir ki; canda can, kanda kan, şanda şandır. O bir karanlıktan doğan bir ışıktır. Şavkı insanı büyüler. Kendini bir masal dünyasında sanır. Kral da o dur kraliçede. Hükmetmeleri aşkadır. Yanmaları aşkadır. Yanarlar ama alevleri yoktur. Küle dönerler ama külleri yoktur. Sevgi yanmak sevgi sevgilide tükenmektir. Kutlarım efendim. Saygılarımla..
Her zaman olduğu gibi yine güzel bir şiir arkadaşım.Uzun süredir siteye girmiyorum..Bu güzel şiirleri okumak için arada bir girsemde zamanım yetmiyor.Elinize yüreğinize sağlık..
ömür biçtiğim ve yolunda sol yan d-olduğum duygunun adı seni çok sevmektir ey sevgilim ... sol yanına doldurmuşun sevdayı en zengin sensin dostum manan...sevgimle
bir gerilla yüreğidir dağlarında mesken tuttuğum ey sevgilim ... evet bir gerilla sevdası türkü okudum sayfadan haval etkili güzel ve doyumsuz bir çalışma içinde kayboldum bu şiirin saygılar
dağlarında mesken tuttuğum
ey sevgilim
nasıl güzel bir şiirdir meselci.Kac kez okudum...Yüregınıze saglık...