.... Bu iki yol niye şimdi seni karamsar gördüm yine oysa bilmelisin kolay değil ocaktan kömür çıkarmak topraktan eve ekmek taşımak yağmurdan mevsim yaratmak bile bile istemez kimse ağlatmayı çocuklar düşün ki yalnız sın bu gece gözlerini çevirmeli yıldızlara kim aydınlatıyor onları ayın çevresinde sen varsın görebildin mi şimdi kim aydınlatıyor seni sormalısın kızmadan üzülmeden sormalı doğan güneşe neden dört mevsim başucumdasın bu iki yol niye anladın değilmi doğru ayağa kalkmalısın yarın ola hayrola diyerek belki yarın belki yarın diyerek üzülmeden ben de isterim aynı rüyayı bu gece bende sorarım güneşe belki birlikte elele ben de istiyorum uyumadan çiçekler vermek sana ben de diliyorum dokunmayı yeniden gözlerine bazen karamsar bazen arkama bakarak üzülerek belki kızarak belki sonra doğuya güneşe bakarak yeni gün de bugün olacak diye tebessüm atıyorum güne belki bugün geçti ama yarın var yarınlar var ben seviyorum seni gel soralım geceye ne zaman diye en parlak yıldıza ve sen sormadan söylemeli yıldızlar yarın yarın diye hep birlikte......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel soralım yarını ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel soralım yarını ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım kalemi.