bulaşır içine göğsüne işlenen zamanlar korkudan kaçsa da yansımadaki ses tek tek yerleşir nispetine tanısızlığın boşa geçerken yüreğindeki çığlık söküp atar içindeki kesintileri
..
sensin sessizliğin içinde beni ben yapan kavram
bir umut eşiği aradı gözlerim suda yarışan söğütlerin yapraklarında eğilip çoğalan özdeş zamanlarda elim titreyerek çizdim düşlerimdeki seslere merasim olan köpükleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşlerdeki sesler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşlerdeki sesler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Zaman yine sancılanıyor kalbimde…Aslında her şey kendi içinde ilginç bir döngüye sahip.Bir başkalaşımın içinden geçerken ruhun incinmiş sayfaları, diğer bir karşılaşmanın hesabını tutamayacak kadar yorgun ve kıpırtısız… Ey sancısını bedeninde taşıyan sessizliklerim...! Gece gülümsemelerini, hayat bağından alınmış birkaç kelime ile duygularımıza iliştirdik sessizce...
Seninle… Belki yalnızca küçük bir aralıkta kapalı kalmış ve sonrasında hiçbir anın yazgısını bedenimizden koparamamış olmanın verdiği o büyük sancıyla, aydınlıklarımızı tıpkı asil bir şövalyenin pelerinini kaparken yaptığı gibi bir dalgalanmayla alıverdik tenlerimizin koynundan.
Bir zıtlıktır aşkı aşk yapan. Düz yazıyı şiir yapar o, şiiri düz yazıya çevirir yokluğu.. Neydi seni sen yapan bilmem, sorgulamam da ama beni ben yapan tek şeyin sen olduğunu anladığımdan bu yana sensiz olmanın anlamı ...Gözü kapalı düşlerimin sesi soluğu çıkmaz oldu sensiz. Geçmez oldu karanlık geceler. Kapılar kapandığında, sessizdi soluk alan duvarlarım. Belki... belki beynimin en ücra köşesinde gördüğüm bir ışıktı beni sana bağlayan. "