(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonunda ödül var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonunda ödül var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alına yazılmış,kader çizgisi, Yazana zor değil,yazgıyı silmek. Rolünü oynuyor,varlık dizgisi, Kötünün faydası,iyiyi bilmek.
Çileler deryası,olma rotasız, Kahretti şeytanı,senin gelişin. Kul umutla yaşar,olmaz hatasız, Sonunda ödül var,haklı gidişin..
Kardeşim insanlık adına yazılması gereken genel bir mesaj idi onuda sen gönül pınarlarından süzülen berrak cümlelerle ifade etmişin tebrik ederim selametle.
Gafletin içinde,çiçek biter mi? İyide boy atar,azmış engerek. Yağmurlar olmasa,kurak gider mi? Kuraklık yok ise,yağmur ne gerek. nefis bir duygu lezzeti.yüreğe gönülden tebrikler.
Haklı gidişin sonunda kavuşacaksak ödüllere, çilleler deryası başımızın üstüne. Yüreğinize sağlık,payımıza düşen hisseyi aldık. Saygı ve selamlarımı sunarım.
"Mümine dünyada;varmı rahat,...." ............. Bu mısra bile yetti bana Üstadım... İhlaslı bir yürekten hem öğüt verici mısralar okudum...Yürekten kutluyorum.... Selam ve saygılarımla..
Kara hep olacak,sen akları seç,
Orta yollarda,yol almaktır işin.
Gezdiğin yollardan,dikkatlice geç,
Sonunda ödül var,haklı gidişin..
Mümine dünyada;varmı rahat,
Yaşayana bir bak,haline şükret.
Zorluksuz zahmetsiz,olunmaz abat.
Sebepler içinde,saklıdır hikmet…
Alına yazılmış,kader çizgisi,
Yazana zor değil,yazgıyı silmek.
Rolünü oynuyor,varlık dizgisi,
Kötünün faydası,iyiyi bilmek.
Çileler deryası,olma rotasız,
Kahretti şeytanı,senin gelişin.
Kul umutla yaşar,olmaz hatasız,
Sonunda ödül var,haklı gidişin..
Kardeşim insanlık adına yazılması gereken genel bir mesaj idi onuda sen gönül pınarlarından süzülen berrak cümlelerle
ifade etmişin tebrik ederim selametle.