(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nasır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nasır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıbel hanım sızı daha ıyı yerlerde görmek ve daha ıyı yazı yazmanız ıcın elestrdım.. burada avukatınız cok.. ama sunu bilin şakşakcılıkla bır yere varamazsınız..sıze gelınce tüm samımyetımle belırtıyorum arabesk şiiri ya herkes yazar yada kelime yansıtmayı herkes yapar.. bu cok sıradan bır özelllık.. saydakı şiirlerın coguna bakın sızın yada onların sızden farkı ne.. tamam herkes kötü demıyorum gercekten cok cok ıyı edebı metınler yazılar şiirler yazanlar var... onlarıda göruyorum.. edebıyat fakultesı ögrencısı ısen gercekten b dedıklerıme benzer seylerı fakultede ögretmnlerınde söyleyecektır.. betımleme ve anlatma yetenegın cok güçlü. anlattıkların okuyucunun gözunde canlanıyor.. sen bu konuda yetıstır kendını. bu konuda ıyı ol.. edebıyat farklı olanı yazabılmektır.. yoksa agzı olan konusur gb eline kalem alanın kelime çala yazması kadarda basıt bır olgu yoktur.. bellıkı sende sana olan elestırımı kaldıramamısın cok dogal cunku burada şakşaka yada brawo yazılarına yada yazdıklarının kopyalanıp aynen sana yansıtılmısına alısmıssın.. şöyle bir silkelen ve uzaklara bak.. etrafında senın gb yazan cok ... bu arada ressamsaırın akıbetınıde ögrendım profılı silinmiş. onun sana yazdıklarını kullanan ve öyku cıkar ortaya.. böyle basla yazmaya... sana basarılar sıbelhanım... sebebsız yazı olmaz .. bu sana son yazım zira avukatın cok :)
sevıyesızsın kardesım.. beyefeındılıme laf yok.. ortaya cıkan sensın.. hakaret eden sensın..neyse o girdıgın kapıya gelınce her yıl antalyada flim senlıklerınde ve bursa flim festıvallerınde yada edebıyat semınerlerınde onları bızzat görrum.. oyle senın gbde aynı karede poz vermek ıcınde yama olmam kımseye... kusura bakma basarılar tabii sadece gazete köselerınde kalman dilegyle.. bellıkı bu avuntu sana yetmiş..
ve demııssınızkı sayfam uzerınden kımseye cvp yazmayın.. kusura bakmayın bnm yorumum uzerınden yorum yapılıp ve ben yazdıklarımla baltalanıyorsam bana cvp hakkı dogar.. bu benm en dogal hakkım.. sızın sayfanızdan olmak zorunda cunku neye göre ne cvp yazıldıgı da herkes tarafından görülebılmelı guzel kardesım..
kıtabım var guzel kardesım.. oyle bastır parayı degıl.. yapı kredı yayınlarından.. şakşakscılıktır bunun adı.. arabesk şiir yada liseli genc askı edebıyatını sevmıyorum buda bır gercek... senın yazılarında bunun paralelınde .. lıselı gencı edebıyatını bırakın.. amacınız bukadar kelımelrı ve türkceyı yansıtmaksa sarkı sözu yazın... burada olan yazılar ve begenıler sadece göz boyama.. kusura bakmayın .. bu bir görüs acısı.. bu arada uludag üniversıtesınde edebıyat fakultesınde ögretım görevlısyım.. sızın vasfınız nedır.. ben eksık olanı görup belırtrım.. ve sadece sıbel hanım degıl bır kac kısıyede aynı tenkıtlerde bulundum.. betımlemelerı cok daha basarılı.. bu sayfanın bır amacıda öyle her yazılanı koydum edebıyat oldu degıl... ıyıgunler
kıtabım var guzel kardesım.. oyle bastır arayı degıl.. yapı kredı yayınlarından.. şakşakscılıktır bunun adı.. arabesk şiir yada liseli genc askı edebıyatını sevmıyorum buda bır gercek... burada olan yazılar ve begenıler sadece göz boyama.. kusura bakmayın .. bu bir görüs acısı.. bu arada uludag üniversıtesınde edebıyat fakultesınde ögretım görevlısyım.. sızın vasfınız nedır.. ben eksık olanı görup belırtrım.. ve sadece sıbel hanım degıl bır kac kısıyede aynı tenkıtlerde bulundum.. betımlemelerı cok daha basarılı.. bu sayfanın bır amacıda öyle her yazılanı koydum edebıyat oldu degıl... ıyıgunler
illede şiir olacaksa hedefin bununla ılgılı kaynaklar pıyasada mevcut.. yazdıklarının coguna bakma fırsatım oldum. cogu kelıme yansıtma oyunu dolu dızeler. tamam duyguda var ama kuruluk yalınlık var.. aynı toprak gb ya cok kuru yada cok ıslak .. kuru oldumu susamaya baslıyorsun suyu eksık dıyorsun ıslak oldumu ıse camura bulanıyorsun akıl karısıyor dizelerınde. oysakı yazılarında öyle degılsın. betımlemen tasvır etmen cok ıyı. kusura bakma burdakı bırcok kişi gb şak şak brawocu degılım. zaten buradakılerın cogu sende dahil lise dönemındekı cocuklar vardır uzerındekı askı tanımaya calısırlar ve arabesk takılırlar .. buradakı siirlerde hep arabesk tarzı ... sana tavsıyem ya şiirlerde boş kelıme yansımasını gec.. yada yazı yaz kardesım. BEN KİM OLUYORUM DIYE SORUYORSAN DA BU YAZILARI YAZMAYA KENDIME HAK BILECEK KADAR PİYASAYA KİTABIM BASILAN BİRİYİM. HOSCAKAL. (anladıgım kadarıyla da yeni bir ask içindesın fakat yazdıklarını okudugum kadar hakkında yazılanlarıda okudum. ıstersen onları sil... küçük bir öneri... ve ulu ortada duygusal takılma kimse bilmesın içinden gecenleri)
sibel hanım cok özürdiliyorum.... ben sadece ıyılıgınızı düşündüm.. orda yazılanlar bır noktadan sonra kabul edılebılır seyler degıl. ancak dursun dıyorsanızda sıze göre bir dogruluk payı vardır. aslında orda yazılanlar ve sızın yazdıklarınız bırlesınce ortaya guzel ve buruk bır atısma cıkıyor. bunuda degerlendırın . karsılıklı yazısmalar herzaman tutmustur.. ölcusu olmalıydı tabi.. bu sürecte ressamsaırın sayfasını da aradım bulamadım. o da sızın kadar etkıyeleyıcı fakat keskin bir dili var...hatta onu betimlemelerı sızden cok daha iyi.. onunda takip edeni okuyucusu cok olmus.. atısmalarınızı degerlendırın... sizde lütfen teklifimi dikkate alın.. liseli askı arabesk şiirleri degil betimlemedekı basarınızı güçlendirmeye calısın.. yazılarınız daha etkıleyıcı .. ve daha uzun bi yazı yazarsanız degerlendırmeye alırız. .3ayda bır cıkan bursadefterı dergisınde yayınlayalım. basarılar ..... aliekbererbey
eleştirilerinize diyecek bişeyim yok ali bey. Doğru tesbitlerde bulunduktan sonra,kendimi geliştirebilecek olduktan sonra saygı duyarım. Fakat hakkımda yazılanların orda durması gerekiyor. Nedeni sizi ne yazık ki ilgilendirmez. Tıpkı kiminle aşk üzerine ne konuşacağımın ilgilendirmediği gb. Umarım siz de bu cevabımı saygıyla karşılayabilirsiniz.
Kisacik siirinizde cok seyi anlatmayi basarmisin tebrik ederim sizi emeginize saglik diger siirlerinizde eminim birbirinden güzel ve anlamlidir zaman buldukca okumaya calisacagim tkr tebrikler....