(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hain tavuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hain tavuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiri yazdığım da sitemizde yazı şiir yazan bayanlar aynısını başka sitede de yayınlıyorlardı. Onlar için demiştim diyeceğimi. Yıllar sonra dikkatinizi çekmiş olması mutlu etti beni. Teşekkürler.
İnsanın aklına Yunanistan ekonomisi batmak üzereyken "Dayan Yorgo biz geliyoruz" diyenler ve Türkiye'yi İsrail televizyonlarına şikayet edenler geliyor. Türkiye'den yer, içer, ülkenin her nimetinden azami ölçüde faydalanırlar ancak; Türkiye başka bir ülke ile karşı karşıya kalınca bu hainler derhal rakip ülke tarafına geçerler. Aynen şiirdeki tavuklar gibi. Çok beğendim, paylaşımınıza teşekkür ederim.
Beydeba'nın açtığı yoldan La Fontaine yürümüş.. Şimdi, açılan o yoldan yürüyenler daha çok. Bedri Tokul, hayvanlar üzerinden lâf dokundurma ustalarından sadece biri.. ama, iyisi.. Biz "tebrik" edelim en iyisi. Selâm ve dua ile..
yok be Bedri Bey, her ne kadar burada besleniyorlarsa da, yemlerinde dış mihrak tohumları var. Tıpkı yıllar önce Marshall yardımı adı altında bizlere içirilen sütler gibi:) Dış mihraklı yemden yiyip palazlanan tavuklar zaten beyinleri otomatikmen şartlandırılıyor oralara gidip yumurtlamak için:)
tebrikler enişte...bu kelimelerden insan hayatının başlaması ve bitişini iştirak ederek bir roman olur....yemi evde yiyip .başka yere yumutlayan milyonlarca tavuk var....sanırım hemencik de anladınız.....gül memleketinden selamlar
önemli olan zoru yapmaktır bedros....kolay yapılsa bile ne yazar...ahdı vefa her yüreğin kaldıracağı bir yük değildir...etraf hep maskelilerle dolu...biz hep oruç tuttuğumuzla bayram ettik...böyle yetiştik böyle yetiştirildik...nokta kadar menfaata virgül gibi eğilmedik....bıraktığımız işe boşadığımız eşe bir daha dönüp bakmadık....yine bam telindeydin...seni çok doğru söylediğin için hiç ama hiç sevmiyorum...bunuda bilesin....saygılarımla...
saygıyla