Şair gibi sevdim, kaçmak ne demek Zalimin işiymiş sevdamı yemek Dağ oldu uğruna verdiğim emek Sen ki yüreğimde tatlı çilesin Seni benden Allah alır bilesin…
Feda olur bütün heceler sana Türkümü söyletir geceler sana Gök titrer nurunla! yüceler sana Aşk dağında yırtılmamış filesin Seni benden Allah alır bilesin…
Gözlerim akmasın sel dayanamaz Benim çektiğime el dayanamaz Allah için kıldım beş vakit namaz Yüreğin sadece beni dilesin Seni benden Allah alır bilesin…
Özler oldum başlattığın cengini Dağa taşa ben yazmışım rengini Yitirme gönlümden o ahengini Şüphem yok, hasret’le özlem ile’sin Seni benden Allah alır bilesin…
Kavalın her sesi seninle güzel Sukûtun lehçesi seninle güzel Gönlümün bahçesi seninle güzel Menekşe, papatya, sümbül, lalesin Seni benden Allah alır bilesin…
Kimler döndü imanınla-dininle Ben inlersem o vakitte sen inle! Hiçbir kâfir baş edemez seninle Yıkılmayan Fatih gibi kalesin Seni benden Allah alır bilesin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLESİN..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLESİN..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mertçe yiğitçe yürreğinin çıplak sesiyle haykıran bir sevda kahramanı
tebrikler selamlar