Bu toprağın büyüklerinden, destan Şairimiz’e rahmetlerle...
Selâm yollamıştık ulu dağlara Nâmımız kök saldı eski çağlara Şunu diyeceğiz kalan sağlara .....Dilde türkü, elde sazım olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Vatana gözleri akan duysun ki Yavuz Selim.. Ulu Hakan.. duysun ki Duysun ocağımı yakan duysun ki .....Yeniden şahlanıp mazim olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Anadolu Türk’ün yuvası demek Şanına yakışsın nedir beklemek Yahudi’nin derdi ruhunu yemek .....Her yere yetişen dizim olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
İmanımızdır birdir, dinimiz birdir Bu vatan uğrunda canımız birdir Kâfir ordusuna kinimiz birdir .....Dağları bekleyen gözüm olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Bilirsin, affetmez soysuzu tarih Cümle Ermeni’ye başlasın fetih Allah deyip aldı Bizans’ı Fatih .....Kudurursa yine kozum olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Ta ezelden belli, sağlamdı kökün Dalımı vuranın kolunu bükün Göklerden bir emir denize dökün .....Çanakkale özüm-sözüm olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Uzak durma oğul yiğitten mertten Sabrı öğren kaçma belâdan dertten Alparslan kükredi şu Malazgirt’ten .....Tarihe yazılmış izim olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
Edirne, Hakkari, Yozgat, Kars, Bolu Dava bellemişiz mübârek yolu Rahat uyu artık.. Gençosmanoğlu .....Allah’ın izniyle yüzüm olacak .....Türkiye bizimdir.. bizim olacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.