Daha kaç kere canım yanacak Bu bitmeyen gecelerde daha kaçkere gelecek aklıma hayalin... Daha dün gibi aklımda ’seni seviyorum’ diyişlerin Alışamıyorum yanlızlıqa... Senin benim olamayışını kabul edemiyorum Ne isyan edebilir oldum ne kanarcasına aqlayabilir Hiç bişeyi sıfatlandıramıyor , anlam veremiyorum. Olan bitene boyun eğiyorum sadece... Sende şaşırıyorsun dimi ? Bunun ben olmayışıma.. Hiç birşey acıtmıyor eskisi kadar Nasır tuttu yüreqim,duygularım bunada alışıyorum Hiçbirşeyin önemi kalmasada mutlu olmaya çalışıyorum elimden geldiqince... Ne içtiqim sudan zevk alır oldum nede ciqerlerime kadar çektiqim siqaradan En çokta senin ismini anmayacaqım derken hata yapmışım Ne qarip dimi ? Oysa büyük lokma ye büyük konuşma derler .. Üzqünüm kinim,nefretim aldı götürdü beni Şimdi pişmanlıklarım bende saklı Sen mutlu ol ben yanlızlıklarımla boqulurum Sevqili(m)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y-A-L-N-I-Z-L-I-G-I-M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y-A-L-N-I-Z-L-I-G-I-M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BOYLE FEDAKAR sevmek.. gorulmemistir..yureginize saglik..