(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYANLARDAYIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYANLARDAYIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE OLURSA OLSUN VAZGECILEMEDIGINE AMA YINEDE IMKANSIZIM OLDUGUNA BENIM ICIN BUYUK SENIN ICIN KUCUK OLAN SEVDAMA ISYANLARDAYIM... ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU DÖRTLÜGE BAYILDIM KALEMİN DAİM OLSUN ARKADAŞIM.
HaYELLERIMIN BU KADAR UZAK OLUSUNA BEKLEYIPTE GELMEYISINE DEGER VERDIGIM DOSTLARIMIN BU KADAR KUCULMESINE ISYANLARDAYIM... *********************süpersin................
Vurgun yemiş sevdalara isyan! Ulan kahpe tuzaklara isyan ! Sevmeyen taş gönüllere isyan ! Hayata isyan, işte herşeye isyan !
NE OLURSA OLSUN VAZGECILEMEDIGINE AMA YINEDE IMKANSIZIM OLDUGUNA BENIM ICIN BUYUK SENIN ICIN KUCUK OLAN SEVDAMA ISYANLARDAYIM...
HaYELLERIMIN BU KADAR UZAK OLUSUNA BEKLEYIPTE GELMEYISINE DEGER VERDIGIM DOSTLARIMIN BU KADAR KUCULMESINE ISYANLARDAYIM ...................................... KUTLARIM OLDUKÇA ETKİLİ BİR İSYANDI YÜREGİN NEMİNDEKİ SARKIKLAR BİLE HÜZÜN DÖKTÜ
HaYELLERIMIN BU KADAR UZAK OLUSUNA BEKLEYIPTE GELMEYISINE DEGER VERDIGIM DOSTLARIMIN BU KADAR KUCULMESINE ISYANLARDAYIM...
Umutsuz olduğumuz zamanlarda isyan ederiz çoğu zaman, ya dost bildiklerimizin bizi hayal kırıklığına uğratması da tuz biber olur yaralarımıza,serzenişler vardı şiirde.Umudumuzu kaybetmemeliyiz, ne olursa olsun hayat yaşamaya değer, hayallerimiz hiç ummadığımız bir anda bir bakmışız gerçekleşmiş, istemesini bilelim yeterki sevgili kardeşim.güzel şiirdi, umut dolu şiirlerini de bekliyoruz.
HaYELLERIMIN BU KADAR UZAK OLUSUNA BEKLEYIPTE GELMEYISINE DEGER VERDIGIM DOSTLARIMIN BU KADAR KUCULMESINE ISYANLARDAYIM... ************************* *heralde çok gençsin daha yolun başındasın... umarım yıllar sonra böyle şeylere deymediğini anlar kendine daha çok değer verirsin... ellerine yaralı yüreğine sağlık...
necva kıyak tarafından 6/13/2008 2:04:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Umutla bekleyişler hiç tükenmesin...ki...yaşam kaynağımız kurumasın diyorum...her ne kadar bir serzeniş varsada dizelerde dile getirilişi kutluyorum...
Saygılarımla...