(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme Kal Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme Kal Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aramızda o kadar yollar oldu biz bu yollara aşk dedik sevda dedik şimdi sadece gitme kal sevgili..
Belki çok zaman oldu Bekledim belkide söylüyemedim şimdi sadece gitme kal sevgili.. ------------------------- tbrıkler cnm yıne cok guzel dızeler... cok guzel bı sevgılıye gıtme kal demek ama her yorumumda yazıyorum bıldıgın gıbı gıden gıtmıstır gıttıgın gun bıtmıstır.... kutlarım..sevgılerımle..
İnsan bazen sevdiklerinin değerini kaybetmeden anlıyamaz. Oysa o an çoktan iş işten geçmiştir, Pişmanlık, özlem ve yakarış var şiirin tema'sında. Öylesine ustaca işlemişsinki temayı dizelere bir dantel gibi bütün dizeler birbirini tamamlıyor ahenk içinde. Kutlarım şairim. Duygular da öylesine bezenmiş ki adeta inci taneleri gibi mısralarda. O sevgi dolu yüreğine sağlık şairim. Kalemin daim olsun. Sağlıcakla kal.
Aramızda o kadar yollar oldu
biz bu yollara
aşk dedik sevda dedik
şimdi sadece
gitme kal sevgili..
Belki çok zaman oldu
Bekledim belkide söylüyemedim
şimdi sadece
gitme kal sevgili..
-------------------------
tbrıkler cnm yıne cok guzel dızeler...
cok guzel bı sevgılıye gıtme kal demek ama her yorumumda yazıyorum bıldıgın gıbı gıden gıtmıstır gıttıgın gun bıtmıstır....
kutlarım..sevgılerımle..