Baharı müjdeleyen en güzel dersti müzik Mutluluk damlaları akarken mandolinden Kederler parçalandı, acılar delik deşik Notalar sese döndü miniklerin dilinden.
Yağmur, sel felâketi, bir de yoksulluk derdi Hepsi göçtü peşpeşe yer oynadı yerinden Notalar güçlenerek hepsini yere serdi Ruhlar huzur bularak kurtuldu kederinden.
Doğuda ve batıda kanla vahşet var diye Düşündüler ne gelir bir çocuğun elinden Bıkmışlardı ölümden terörü hapsetmeye Şişle kafes ördüler mandolinin telinden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANDOLİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANDOLİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mandolinin sesinden mutluluk damlaları akıtan üstadane şiiriniz için sizi kutluyor. Akran olmamıza rağmen hürmetle ellerinizden öpüyorum Ferhat ile Şirin diyarının sühendanı sevgili hocam. Ömrünüze bereket...
Mesaj sayfamdan dostlarımla iletişim kuramıyorum. Site yöneticilerine iletmeme rağmen duyan kulaklarının üzerine yattıkları için sesimi duyuramııyorum. Bu nedenle yorum sayfasına yazmak mecburiyetinde kaldım.
Malûmları olduğu üzere Amasya binlerce yıllık tarihî birikimi, Coğrafik yönden Karadeniz Bölgesinde yer almasına rağmen kültür olarak Orta Anandolu kültürünü hem etkileyen hem de ondan etkilenen bir ilimizdir. Benim kitabi bilgilelrime göre Amasya kadın tanrıçanın ülkesi demektir. Onun için olmalı ki Amasyada kadın baştacıdır. Divan Şiirimizin yıldız şairlerinden olan Mihri Hatun'un, Türk Halk Müziğinin İlk kadın solisti Neriman Altındağ Tüfekçinin Amasyalı olması tesadüf değil bilakis kadına verilen öncelik, önem ve değerin toplumsal hayata yansımasıdır.
Şiirlerinizde içselleştirilmiş ve özümsenmiş Amasya-Merzifon kültürünün yansımasını okumak insana keyif veriyor. Selam ve saygılarımla...
Çocukluğumuzda ne büyük zevkle çalardık.Hele öğretmen okullarında çalamıyan mezun olamazdı. Beni o günlere götüren şiirinizi beğeniyle okudum. Elleriniz gönlünüz dert görmesin. selam sevgi saygılar.
Doğuda ve batıda kanla vahşet var diye Düşündüler ne gelir bir çocuğun elinden Bıkmışlardı ölümden terörü hapsetmeye Şişle kafes ördüler mandolinin telinden.
***Çok güzel ifadelerle bezemişsiniz maşallah. İnşallah tez zamanda sıhhatinize kavuşursunuz canım kardeşim.
Önce okuyanı tebrik edeyim ben:) Çok tatlı okumuş. Şiir, aslında bir çoğumuzu çocukluğumuza götürecek dizelerle örülmüş. Farklı bir çağrışımla ruha hitap ediyor. Tebrikler ablacım.
Saygıdeğer hocam bir gittiniz pir gittiniz..Sizi görmekten mutlu oldum.Bu ara işler yoğun iki haftadır derneğe uğrayamadım,kızım gidiyor Afet abla yine gelmedi...sizi merak ediyor.Oda şiiri seviyor..Hoş geldiniz..
Mandoline gelince..
Bu tam bam teli olmuş.hocam...Saygılarımı gönderiyorum dost yreğinize..
teşekkürler kemal bey, evet bir süredir yoktum, yakında yine gidebilirim bir yerlere. Amasyadan bu gün döndüm ama hava değişikliği bana yaramadı hastayım, isterdim yarın derneğe gidebilmeyi, ama yine de zorlayacağım şartlarımı. Kızınızı ben de merak ettim, inşallah tanışırız. Selamlarımı iletin.
Doğuda ve batıda kan ve acı var diye Düşündüler ne gelir bir çocuğun elinden Bıkmışlardı ölümden terörü hapsetmeye Şişle kafes ördüler mandolinin telinden.
Afet bacım, snei okumak bana her zaman keyif vermiştir. benzetmelerin ve ifadeleirn çok güçlü ve güzel. Yüreğine ve kalemine Allah zeval vermesin, şiirin zarif hanımefendisi.
Doğuda ve batıda kan ve acı var diye Düşündüler ne gelir bir çocuğun elinden Bıkmışlardı ölümden terörü hapsetmeye Şişle kafes ördüler mandolinin telinden. GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİK EDİYORUM.SELAM VE SAYGIMLA:
Çocukluğum aklıma geldi...Mandolin i ilk elime alışım...Çocuk eline alınca mandolini, sanır ki dünyaya meydan okuyacak...Barış şarkıları çalacak ve sesini duyuracak...Küçük bedende büyük hayaller... Sevgiler ablacığım...
Doğuda ve batıda kan ve acı var diye Düşündüler ne gelir bir çocuğun elinden Bıkmışlardı ölümden terörü hapsetmeye Şişle kafes ördüler mandolinin telinden.
işte bu çok güzeldi, derinliğime dokunan şarampol parçacıkları gibiydi tebriklerimi bırakıyorum şiire ve şaire...saygımla