(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAHÜEKBER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAHÜEKBER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaratıcıyı ve O nun büyüklüğünü bilmek kendi aczimizi de bilmektir.Şükürler olsun Rabbimize kendisine inananlardan eyledi bizi.hocam sayfanızda çok güzel bir şiir okudum kutlarım saygılar
Merhabalar hocam candan kutlarım çok anlamlı mısralar , yürekten sözler kalemin ve şiirlerin daim olsun..içten yazılmış güzel bir şiir okudum kaleminden.Güzel ve anlamlı bir paylaşım... Saygılarımla
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MEHMET BEY ZAHMET EDİP SAYFAMI ZİYARET ETTİNİZ GÖZLERİNİZİN NURU SÖNMESİN, GÜZEL VE ANLAMLI YORUMUNUZA TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
Her bölüm ayrı bir değer...ayrı bir manevi tad...Birbirinden ayıramadım...Yüreğindeki manevi aşk dizelere dökülmüş...Çok tebrik ediyorum...Saygı ile...Entellektüel.
Allahüekber ilmi ledun, ilmi Kur’an hak Allahüekber, Allahüekber ey Cemal mimar-ı aşka Allahüekber, Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz.Elinize sağlık.Değerli arkadaşım.
Canin sagolsun hocam bana bildiri geldiginde senin siirleri kacirmiyorum öyle saniyorum.Gözden kacan olmussa bilemem ama ben hep ugruyorum.Saygimdasin hocam.Allaha emanetsin.
Kalbi iman dolu yüreğinizi içtenlikle kutlarım, Gazel mükemelldi, tüm dini duygularımı kabarttı, Kaleminizi ve yüreğinizi candan kutlarım... Tebrikler, saygılar... yürek pınarların hep çağlasın.
Allahüekber her kim nar-ı aşka yanarsa Allahüekber.
Allahüekber ey kalbinde Hakk’ı bulan nas Allahüekber,
Allahüekber canda cananın aşkın bulan Allahüekber.
Allahüekber Hırada zikr çeken sevgili Allahüekber,
Allahüekber Sevrde örümcek, güvercin, aşk Allahüekber.
Allahüekber nara atılan Halilüllah Allahüekber,
Allahüekber ol bülbül-ü gülzar-ı aşka Allahüekber.
Allahüekber İbni Ethem tahtı terk eden Allahüekber,
Allahüekber varlığın terk eden hünkârı aşk Allahüekber.
Allahüekber dağı delip şirin yol eden Allahüekber,
Allahüekber aşkta Mecnun’u Leyla eden Allahüekber.
Allahüekber ilmi ledun, ilmi Kur’an hak Allahüekber,
Allahüekber ey Cemal mimar-ı aşka Allahüekber,
Allahüekber dost kalemin Allah yoluna coşsun nuru eksilmesin kalplerden canı gönülden gönül dostuna selam ve dualarla saygılar